Revenue Alley przystępuje do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

16.01.2013
Uścisk ręki, gratulacje

Revenue Alley

Revenue Alley – spółka zajmująca się optymalizacją działań w internecie dołącza do IAB Polska.

- Przystąpiliśmy do IAB bo uważamy, że członkostwo w największej organizacji branżowej jest naturalną drogą funkcjonowania każdego biznesu internetowego. Revenue Alley ma jasno sprecyzowane cele obecności w tej organizacji, czyli po pierwsze aktywnie zabierać głos w ważnych dla nas sprawach i po drugie poprzez networking poszerzać nasz biznes.




O firmie



Revenue Alley http://www.revenuealley.pl spółka internetowa, która współtworzy i sprzedaje systemy AdCarousel i Virtuose, narzędzia optymalizujące działania komunikacyjne w internecie.



System do optymalizacji kreacji AdCarousel (http://www.adcarousel.pl) to innowacyjne na polskim rynku narzędzie, które z jednej strony przynosi ograniczenie kosztów przygotowania kreacji reklamowych (w czasie rzeczywistym podczas trwającej kampanii można podmieniać produkty, kierunki, ceny, claim’y itp,), a z drugiej strony przy udziale algorytmów memetycznych tworzy tysiące kreacji i bez emisji wszystkich wybiera i publikuje te najlepiej klikalne przez użytkowników, bądź te, które najlepiej konwertują na sprzedaż.

Virtuose Lead Management Platform (http://www.virtuose.pl) to z kolei platforma służąca do zarządzania kampaniami marketingowymi w Internecie. Dzięki tej platformie marketer może monitorować w czasie rzeczywistym wszystkie źródła pozyskiwania leadów, zespół sprzedaży skracać proces obsługi leada, a zarząd mierzyć ROI z każdej kampanii internetowej.



Oba systemy mogą pracować rozdzielnie lub w połączeniu podnosząc sprzedaż i dając finalnie wiedzę o tym, czy i jak obecność celebryty na kreacji wpływa na ROI.