Rekordowy IAB Internet Week

10.04.2017

910 przedstawicieli branży marketingowej wzięło udział w wiosennej edycji Internet Week – cyklu warsztatów organizowanych przez IAB Polska, poświęconych nowoczesnym rozwiązaniom w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej. To więcej niż w którejkolwiek z dotychczasowych edycji, ponad 50 procent więcej niż jesienią ub. roku.

Przez pięć dni (3-7 kwietnia 2017) w siedzibie IAB Polska eksperci czołowych wydawców, agencji interaktywnych, domówSONY DSC mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej prezentowali najważniejsze i najciekawsze zagadnienia dotyczące komunikacji marketingowej. Tematy 15 warsztatów dotyczyły m.in. takich obszarów, jak e-commerce, e-mail marketing, mobile, social media, targetowanie, efektywność kampanii, zarządzanie reputacją marki, skuteczność dialogu z konsumentami, wideo marketing.

W spotkaniach wzięli udział managerowie i specjaliści działów marketingu, ale także osoby spoza branży zainteresowane promowaniem usług z wykorzystaniem narzędzi online.

CSONY DSCoraz trudniej zwrócić uwagę potencjalnych klientów i coraz trudniej wyróżnić się w gąszczu konkurencyjnych produktów i usług. Tym ważniejsza wydaje się znajomość skutecznych narzędzi komunikacji i umiejętność ich wykorzystania. Edukacji i analizie najlepszych rynkowych praktyk branży poświęcamy nasz cykl

– komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Warsztaty z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Tym razem już po 2 tygodniach od ogłoszenSONY DSCia rekrutacji zapełniły się listy na połowie spotkań. W efekcie wzięło w nich udział ponad 910 uczestników. To ponad 50 procent więcej niż w poprzedniej edycji, która miała miejsce jesienią ub. roku. Udział dla uczestników warsztatów był bezpłatny. Wydarzenie było objęte akredytacją DIMAQ.

Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne na stronie: www.internetweek.pl