ReachLocal Poland członkiem IAB Polska

21.01.2013
Trzy osoby, uścisk dłoni, mężczyzna z kobietą ściskają sobie dłonie

ReachLocal Poland Franchise

ReachLocal Poland Franchise został członkiem nadzwyczajnym stowarzyszenia branżowego IAB Polska.

Dołączył tym samym do grona najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, takich jak: Grupa Onet, Wirtualna Polska, INTERIA.PL, AGORA SA, O2.pl, Google Polska.


Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrzesza niemal 200 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, m.in. portale, serwisy specjalistyczne, sieci społecznościowe, domy mediowe, agencje interaktywne. Jednym z ważniejszych zadań związku jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu.


- Dołączenie do grona IAB Polska było dla nas ważnym krokiem. ReachLocal Polad rozpoczynając działania na polskim rynku stawia na wysokie standardy jakości nie tylko samego produktu, ale również współpracy z klientami. W naszej ocenie IAB Polska od lat porządkuje rynek reklamy internetowej, dzięki czemu klienci dostają do rąk coraz lepsze i efektywniejsze rozwiązania. Jako nowy członek IAB chcemy aktywnie uczestniczyć w pracach grup roboczych. Za główny cel stawiamy sobie propagowanie wiedzy na temat możliwości rozwoju jaki Internet daje rynkowi SMB.



O ReachLocal Poland Franchise Sp. z o.o.



ReachLocal Poland Franchise jest polskim przedstawicielstwem dostawcy internetowych rozwiązań marketingowych zaprojektowanych specjalnie dla małych i średnich firm.
Polski oddział ReachLocal, założony w czerwcu 2012 roku w Katowicach, powstał na podstawie umowy franczyzowej. ReachLocal Poland Franchise oferuje rozwiązania biznesowe i usługi dostosowane do potrzeb i budżetów lokalnych przedsiębiorstw. Kładzie w swojej ofercie nacisk na optymalizację kosztów oraz rozbudowaną możliwość śledzenia zwrotu z inwestycji w każdą kampanię.



Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.reachlocalpoland.pl