Raport strategiczny IAB Polska – Internet 2013 11 wydanie

16.05.2014
Raport Strategiczny IAB Polska to najważniejsze i najpełniejsze podsumowanie rynku internetowego w Polsce, a zarazem obowiązkowa pozycja dla wszystkich osób, które profesjonalnie zajmują się marketingiem w zakresie mediów elektronicznych. Raport powstaje pod redakcją Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.  Opracowanie w wersji elektronicznej zostanie udostępnione uczestnikom Forum IAB już 4 czerwca, a wersja drukowana w nakładzie ponad 6 000 egzemplarzy będzie rozsyłana wraz z czerwcowym (18.06) numerem magazynu „Media & Marketing Polska”, który po raz kolejny jest wyłącznym partnerem publikacji.W związku z tym, dla członków naszego stowarzyszenia przygotowaliśmy specjalną ofertę promocyjną – 40% rabatu na wszystkie powierzchnie reklamowe.

W celu uzyskania szczegółów oferty, prosimy o kontakt z wydawcą:
Magdalena Adamowicz
tel. 602 67 40 30
magdalena.adamowicz@media.com.pl
Marta Gajowniczek
tal. 602 10 80 30
magdalena.adamowicz@media.com.pl
Cennik reklam podstawowych
  • Full page: 215×280 mm – 15 000 pln – rabat dla członków IAB Polska = 9 000 pln
  • Junior page: 140×180 mm – 10 000 pln – rabat dla członków IAB Polska = 6 000 pln
  • pół strony: 215×140, 104×280 mm – 9000 pln – rabat dla członków IAB Polska = 5 400 pln
  • 1/3 strony 215 x 93 mm – 6500 pln – rabat dla członków IAB Polska = 3900 pln
  • 1/4 strony 104×104 mm – 6000 pln – rabat dla członków IAB Polska = 3600 pln
  • Poza tradycyjnymi formami reklamowymi zachęcamy do nietypowych form
 
form

Konspekt tematyczny
Wstęp1.Polski rynek internetowy
1.1.Gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy
1.2.Dostęp do intentetu w Polsce i na świecie
1.3. Użytkownicy internetu
1.4. Wirtyny internetowe
1.5. Sieci na polskim rynku reklamy internetowej
1.6. Rynek mobile
1.7. Telewizje internetowe
1.8 Rynek E-commerce
1.9 Obraz rynku agencyjnego2. Reklama online
2.1. Wydatki na reklamę online
2.2. Display
2.2.1. Reklama display
2.2.2. Brand Advertising
2.3. Reklama behawioralna
2.4. Programtik
2.5. SEM
2.6 Performance
2.7. Reklama mobilna
2.8. Media społecznościowe
2.9. Gry w marketingu
2.10. Wideo online
2.11. E-mail marketing
2.12. Ogłoszenia3. Źródła wiedzy i rozwiązania dedykowane dla firm
3.1. Megapanel
3.2. Badania IAB Polska
3.3. Monitoring w sieci
3.4. Software
3.5. Technologie, Adserwery4. Standardy i kodeksy
4.1. Nowe standardy reklamy display
4.2. Kodeks dobrych praktyk SEM
4.3. Zmiany w ustawodastwie

5. Grupy robocze IAB Polska

W 2013 roku wśród klientów znaleźli się:
ad1
ad2

Serdecznie zachęcamy do Waszej obecności na łamach raportu!