Przedstawiciele IAB Polska w organach Rady Reklamy

07/05/2019
Z przyjemnością informujemy, że do organów wybieralnych Rady Reklamy na kolejną kadencję powołano aż 13 przedstawicieli IAB Polska. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, wszedł do Rady Nadzorczej organziacji.

25 czerwca 2019 podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy. Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska.

Robert Wielgo, członek zarządu, CMO IAB Polska, w poprzedniej kadencji na stanowisku członka zarządu, został wybrany do Rady Nadzorczej Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy.

W skład Zarządu Rady Reklamy weszli następujący przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska:

  • Mariusz Grzesiuk, Ringier Axel Springier Polska  (środki przekazu)
  • Małgorzata Węgierek,  CEO, Havas Media Group (promujący)
  • Marcin Barcz, Członek Zarządu, TVN (środki przekazu)

Ponadto do grona arbitrów Komisji Etyki Reklamy zostało wybranych aż 9  przedstawicieli firm członkowskich IAB Polska:

  • Teresa Wierzbowska, Doradca Zarządu ds. Public Affairs, Grupa Polsat; wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej IAB Polska  (środki przekazu)
  • Anna Gumkowska, Dyrektor Zarządzający Obszaru Kultura i Rozrywka, Wirtualna Polska (środki przekazu)
  • Elżbieta Kondzioła, Dyrektor Sprzedaży Online, Lovemedia (środki przekazu)
  • Rafał Ciszewski, CEO, K2 Precise (środki przekazu)
  • Sławomir Skowerski, Head of Copywriting, GoldenSubmarine (promujący)
  • Zofia Sanejko, Chief Commercial Officer, Universal McCann (promujący)
  • Zuzanna Warowna-Toruńska, Ogilvy & Mother (promujący)
  • Beata Dziwulska, Senior Digital & Social Media Coordinator, Nestlé Polska (reklamodawcy)
  • Ewelina Czuba, Dyrektor, Telewizja Polska (reklamodawcy)

Szczegółowe informacje dostępne na stronie Rady Reklamy.

Gratulujemy wybranym!

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.