Przeagencja w IAB Polska

13.01.2014
Młody uśmiechnięty mężczyzna patrzy wprost przed siebie

Przeagencja w IAB Polska

Przeagencja jest agencją interactive działającą na rynku europejskim od 2001 roku.

Zajmuje się całością rynku digital, poczynając od strategii, przez WWW, a kończąc na social media i mobile.

Polska pozostaje najważniejszym dla Przeagencji rynkiem, choć 40% przychodów stanowią już kontrakty zagraniczne.

Najważniejsi Klienci Przeagencji to: Grupa Żywiec, Abbott, Pernod Ricard, Mobile Vikings, Medicover, Grupa Betsson, Jean Louis David, GfK.

Chcemy razem i poprzez IAB Polska mieć wpływ na prawodawstwo dotyczące naszej branży i naszych Klientów. Interesuje nas również wymiana doświadczeń z kolegami po fachu, tak aby wspólnie dostarczać najlepszej jakości produkty naszym Klientom.