Poznaj zwycięzców konkursu IAB Creative Showcase Edycja Lato 2012

17.09.2012
Młoda, uśmiechnięta kobieta stoi przed narysowanym na tablicy wykresem

IAB Creative Showcase

Sprawdź najważniejsze konferencje, konkursy oraz gale rozdania nagród w 2014 roku.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, jak co kwartał nagrodził najlepsze kampanie reklamowe w Internecie w letniej edycji konkursu IAB Creative Showcase. Zgłoszonych zostało 15 kampanii reklamowych, a zwycięską okazała się agencja Next, która zdobyła tytuł laureata za kreację dla Samsung Polska. Wyróżnienia dla GoldenSubmarine + Heart & Brain oraz Wirtualnej Polski.




IAB Creative Showcase jest konkursem na najlepsze kreacje reklamowe w internecie organizowanym co kwartał przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Celem konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności kreacji reklamowych w sektorze reklamy online oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem kreacji internetowych w Polsce.



Co kwartał profesjonalne Jury nagrodza 3 agencje. Jurorami są eksperci z marketingu interaktywnego oraz marketerzy. Agencja będąca autorem najlepszej kampanii kwartału zostaje laureatem konkursu, dwie kolejne otrzymują wyróżnienia. Natomiast wszystkie nadesłane prace zostają opublikowane na stronie konkursowej. Sprawdź skład Jury www.iabcreativeshowcase.pl/jury



Laureatem edycji Lato 2012 została agencja Next odpowiedzialna za kreację brandingową dla Samsung Polska. Wyróżnienia otrzymali: GoldenSubmarine + Heart & Brain oraz Wirtualna Polska S.A.
Zobacz zwycięskie prace www.iabcreativeshowcase.pl/galeria/archiwum/lista/2012


- To już piąta edycja IAB Creative Showcase. Faktem jest, że niezmiennie konkurs IAB Creative Showcase cieszy się dużą popularnością, a my jak co kwartał prezentujemy najefektowniejsze kampanie reklamowe online. W imieniu Zespołu IAB Polska, dziękuję Jury i serdecznie gratuluję zwycięskim agencjom oraz wszystkim firmom biorącym udział w konkursie.




Do konkursu IAB Creative Showcase zgłoszono 15 kampanii internetowych. Swoje kreacje pokazali:



atmedia sp. z o.o.,

BRASIL Interactive,

Digital One,

Dział kreacji CANAL+ ,

GoldenSubmarine + Heart & Brain,

K2 Internet S.A.,

Mobext Polska,

Next,

Point of View (PoV sp. z o.o.).

Upgrade Marketing,

Wirtualna Polska S.A.,


Wszystkie zgłoszone prace można zobaczyć pod adresem:



http://www.iabcreativeshowcase.pl/galeria/nadeslane/lista?edition=6



Serdecznie gratulujemy zwycięzcom Edycji Lato 2012 IAB Creative Showcase i już dziś zapraszamy do wzięcia udziału w edycji jesiennej konkursu.



Więcej informacji: http://www.iabcreativeshowcase.pl/konkurs