Poznaj sponsorów Forum IAB 2013

22.04.2013
raosoba wskazująca na raport

Poznaj sponsorów Forum IAB 2013

Replise, eGentic, Divante, NK.pl, optivo, Ingenious Technologies.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje sponsorów największej konferencji poświęconej marketingowi w Internecie w kraju – Forum IAB 2013 „Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu”, która odbędzie się w dniach 5-6 czerwca br. w salach Multikina w warszawskich Złotych Tarasach.



Replise – doradztwo, analiza i monitoring treści publikowanych w Internecie



Firma Replise Poland Sp. z o.o. oferuje specjalistyczne rozwiązania do analizy i monitoringu treści w Internecie, a także doradztwo w zakresie przygotowywania zaawansowanych raportów i badań, opartych na informacjach generowanych przez użytkowników. Replise jest to pierwsze na rynku narzędzie, które oferuje tak zaawansowane możliwości analizy treści internetowych. Dzieki nim każdy klient jest w stanie dogłębnie poznać pozycję swojej marki oraz konkurentów, a tym samym ma dostęp do insightów konsumenckich w swojej branży. Replise umożliwia dotarcie do liderów opinii oraz najbardziej aktywnych komentatorów. Dane uzyskane dla każdego klienta są indywidualnie opracowywane w formie wyczerpujących raportów ilościowych i jakościowych, tworzonych na podstawie szczegółowej analizy danego sektora. W rezultacie wnioski płynące z badań przeprowadzonych przez Replise przekładają się bezpośrednio na wymierne wyniki biznesowe. Dyrektorem Zarządzającym spółki jest Maciej Kutak, jeden z najbardziej doświadczonych managerów branży mediowej. Wcześniej, jako wiceprezes odpowiadał za restrukturyzację spółki Presspublica, pełnił również funkcję wiceprezesa w Viacom International Media Networks oraz członka zarządu w Bauer Media Poland. http://replise.com/pl/




eGENTIC GmbH



Firma eGENTIC GmbH powstała w 2001 roku jako internetowy start-up i od tego czasu rozwinęła się do pozycji lidera w generowaniu konsumenckich baz danych on-line. Naszym klientom oferujemy wysokiej jakości leady do skutecznego pozyskiwania nowych klientów! W Polsce działamy już od 4 lat, generując 100.000 danych w miesiącu, utrzymując wolumen na stałym poziomie od początku działalności. Działalność firmy opiera się na kilku głównych filarach: generowanie danych b2c – świeże i aktualne dane do email marketingu i telemarketingu każdego dnia, generowanie aktualnych danych profilowanych poprzez korejestrację i pytania dot. sposobu życia, wynajem danych do działań telemarketingowych, do direct marketingu jak i przeprowadzanie kampanii email marketingowych na 1,5 mln bazie danych. MIESIĘCZNIE GENERUJEMY PONAD 1,2 MILIONÓW NOWYCH DANYCH B2C NA CAŁYM ŚWIECIE. Nasze doświadczenie, innowacyjna technologia, baza danych i zgromadzona wiedza czynią nas numerem jeden na szybko rozwijającym sie rynku generowania leadów. Zespół eGENTIC tworzy ponad 200 osób, które codziennie wnoszą swoje zaangażowanie i wiedzę w rozwój produktów z zakresu marketingu bezpośredniego. Obecnie firma jest aktywna w kilkunastu krajach Europy, w tym w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Polsce i krajach skandynawskich. Firma posiada filie w Singapurze, Ameryce Płn. oraz Brazylii. Główna siedziba firmy eGENTIC GmbH znajduje się w Niemczech. Więcej informacji na http://www.egentic.com



Divante



Divante wspiera firmy w tworzeniu, rozwijaniu i optymalizacji nowych kanałów sprzedaży. Pracujemy dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdrażamy rozwiązania eCommerce, integrujemy systemy, projektujemy i realizujemy działania marketingowe. Dysponujemy wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu, badaniu i ulepszaniu eBiznesu. Twórcy Divante od 1998 roku współtworzyli wiele internetowych biznesów. To doświadczenie pozwala nam podejść do problemów w sposób pragmatyczny. Aktywnie włączamy się w edukację rynku i promocję idei w które wierzymy. Inwestujemy w spółki rozszerzające nasze kompetencje eCommerce. Do spółek Divante należą: agencja interaktywna Ideacto, system rekomendacji Quartic, system email marketingowy Sendingo oraz platforma sklepowa WellCommerce. Divante jest częścią Outsourcing Experts (OEX). OEX tworzy 5 firm, które mają ugruntowaną pozycję w segmencie usług związanych z kompleksowym zarządzaniem dokumentami i rejestracją danych; budową struktur handlowych; obsługą dużych projektów promocyjnych oraz programów lojalnościowych; logistyką produktów wsparcia sprzedaży;kompleksową obsługą projektów e-commerce; realizacją procesów rebrandingowych oraz telefoniczną obsługą klientów. http://www.divante.pl


Nasza Klasa sp. z o.o



Nasza Klasa sp. z o.o. to podmiot zarządzający nk.pl (dawniej nasza-klasa.pl) – największym polskim serwisem społecznościowym. Z portalu regularnie korzysta ok. 9 mln internautów. Użytkownik może stworzyć własny profil, wyszukać swoich znajomych i pozostawać z nimi w stałym kontakcie. NK udostępnia m.in. takie narzędzia, jak: galerie zdjęć, mikroblog, komunikator, aplikacje mobilne, społecznościowe gry online czy grupy zainteresowań. Użytkownik może również dołączyć do swojej szkoły i klasy. NK założyli w trakcie studiów: Maciej Popowicz, Łukasz Adziński, Paweł Olchawa i Michał Bartoszkiewicz. Udziałowcem większościowym Naszej Klasy sp. z .o.o. jest Excolimp, spółka prowadzona przez twórców serwisów społecznościowych na Litwie i Łotwie (one.lt i one.lv). http://www.nk.pl


optivo GmbH/Sp. z o.o. – technologiczny leader e-mail marketingu w Europie.



optivo GmbH/Sp. z o.o. – technologiczny lider e-mail marketingu w Europie, wielokrotnie nagradzany za innowacyjne funkcje systemu, najwyższą średnią dostarczalność maili, poziom obsługi klienta oraz consulting. Laureat zeszłorocznej złotej nagrody MarketingSherpa za kampanię reaktywacyjną dla linii lotniczych Condor, będącą efektem pracy Działu Consulting. http://www.optivo.pl




Ingenious Technologies



Ingenious Technologies jest niezależnym dostawcą technologii dla e-biznesu. Za pomocą rozwiązań technologicznych Ingenious zyskujesz zupełnie nową transparentność o swojej aktywnościach online i dzięki temu jesteś w stanie zoptymalizować je w sposób bardziej przejrzysty i efektywny w skali globalnej. Nasze produkty oferują wszystkie niezbędne technologie online, których potrzebujesz zintegrowane w jednym pakiecie. Rynek technologii internetowych jest bardzo rozdrobniony,co zmusza firmy do korzystania z wielu różnych narzędzi oraz platform, w wyniku czego osoby zarządzające i marketerzy są nadmiernie obciążeni próbując integrować wszystkie te platformy, aby efektywnie i skutecznie realizować swoje cele. Zbyt dużo czasu i środków jest przeznaczanych na nadrobienie nieefektywnych działań, czego wynikiem jest niższe ROI. Automatyzacja i wdrożenie technologii oraz platform jest kluczem do sukcesu na rynku online marketingu. Zintegrowany pakiet Ingenious Technologies sprawia, że codzienna praca jest bardziej efektywna, co pozwala Tobie skoncentrować się na core Twojego biznesu i dzięki temu uzyskiwać znacznie lepsze wyniki i większe zyski. http://pl.ingenioustechnologies.com/



Od 7 lat ambicją organizatora konferencji, Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, jest tworzenie najbardziej inspirującej konferencji e-marketingowej w kraju. Seth Godin, Mike Walsh, Gary Vaynerchuk to światowe sławy internetowej komunikacji marketingowej, które gościły na poprzednich edycjach. Formuła imprezy sprawia również, że na scenie pojawiają się goście niecodzienni, Bruce Dickinson – wokalista legendarnego zespołu Iron Maiden, przedsiębiorca, pilot, Kalev H. Leetaru naukowiec z Uniwersytetu Illinois pracujący nad przewidywaniem zjawisk społecznych na podstawie analizy wiadomości zamieszczanych w Internecie, Ital Talgam, izraelski dyrygent, który demonstrując unikalne style sześciu największych dyrygentów XX wieku pokazał znaczenie przywództwa w organizacji oraz wielu innych, niemniej inspirujących, mówców ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji.
Cel jaki przyświeca temu wydarzeniu jest prosty, dać polskiej branży marketingowej wydarzenie na światowym poziomie w dostępnej dla szerokiego grona uczestników cenie. Myśl przewodnia tegorocznej konferencji to “Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu”. Forum IAB 2013 odbędzie się 5-6 czerwca br. w salach Multikina w Złotych Tarasach w centrum Warszawy.
Więcej na http://www.ForumIAB.pl