Poradnik RTB wydany przez grupę roboczą RTB IAB Polska

14.06.2013
ksiażka, kartki przekręcane

Poradnik RTB wydany przez grupę roboczą RTB IAB Polska

Grupa robocza RTB, działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, opracowała poradnik pomocny w zapoznaniu się z Real Time Bidding – nowoczesną metodą sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowych w internecie.

Poradnik jest pierwszą publikacją w ramach grupy roboczej RTB w IAB Polska, a w najbliższej przyszłości grupa planuje dalsze działania. Jego autorami są specjaliści w swojej dziedzinie, którzy na co dzień budują ekosystem RTB na polskim rynku.



Publikacja ma zachęcać do poszerzenia wiedzy – Poradnik RTB rozpoczyna cykl edukacyjny, które pragniemy realizować w ramach IAB. Odnosi się on do podstawowych jak i nieco głębszych zagadnień, wprowadzając reklamowców i wydawców w szeroką tematykę real-time bidding’u. – powiedział Maciej Wyszyński, szef grupy roboczej RTB, dyrektor zarządzający w regionie CEE, Sociomantic labs – Mam nadzieję, że jego treść zainspiruje każdego, kto chciałby skorzystać z tego rozwiązania w swojej strategii marketingowej dla e-sklepu, brandu czy witryny. – dodaje Wyszyński.


Poradnik RTB dostępny do pobrania bezpłatnie w zakładce ‘badania i publikacje’ http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/