Pomysły na świąteczne kampanie email marketingowe – poradnik ekspertów GetResponse

05.12.2012
Dłonie kobiety piszące na klawiaturze komputera

Pomysły na świąteczne kampanie

Wiedza, pomysły, gotowe do użycia grafiki i życzenia świąteczne dla dwunastu najpopularniejszych branż.

– to wszystko można znaleźć w darmowym poradniku “17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe” przygotowanym przez ekspertów email marketingu z GetResponse.



Eksperci z GetResponse, największego dostawcy usług email marketingowych, przygotowali darmowy poradnik “17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe”. Jest to kompendium wiedzy, inspiracji, dobrych praktyk i kreatywnych pomysłów dla marketerów i przedsiębiorców, którzy planują w najbliższych tygodniach świąteczne kampanie email marketingowe.



Z poradnika można dowiedzieć się m.in. jak przygotować plan i kalendarz działań, zaplanować skuteczny mailing świąteczny, poznać rodzaje świątecznych wiadomości oraz techniki efektywnych kampanii.



Ponadto, specjalnie na potrzeby poradnika eksperci przeanalizowali i opisali najlepsze przykłady newsletterów z tego i ubiegłego roku. W ten sposób czytelnik będzie mógł od razu sprawdzić jak opisywana teoria wygląda w praktyce i przenieść najlepsze praktyki do planowanych kampanii.



Dodatkiem do poradnika są dwa elementy, które można od razu wykorzystać w świątecznej kampanii. Są to oryginalne i niesztampowe życzenia napisane dla dwunastu najpopularniejszych branż oraz grafiki, które zostały stworzone specjalnie z myślą o czytelnikach poradnika. Można je swobodnie i bezpłatnie wykorzystywać w świątecznych mailingach i nie tylko.


Chcemy, aby marketerzy w pełni wykorzystywali potencjał email marketingu – szczególnie w okresie intensywnych kampanii świątecznych. Liczymy na to, że nasz poradnik nie tylko pozwoli poszerzyć ich wiedzę, ale również będzie dobrym źródłem inspiracji i nowych pomysłów. Pokazujemy w nim m.in., że promocja świąteczna nie musi opierać się wyłącznie na newsletterach ze zniżką. Nowością na polskim rynku są elementy stricte praktyczne jak gotowe do użycia grafiki lub życzenia, z których marketerzy mogą korzystać wedle uznania.




Darmowy poradnik świąteczny można pobrać klikając:
https://multimedia.getresponse.com/13/79013/documents/512322.pdf