Pokaż się w publikacji dotyczącej rynku mobile w Polsce – raport IAB Polska i Harvard Business Review Polska.

23.04.2014

Multiscreening, multiscreening, multiscreening… popularne hasło, choć nic nie mówi. Ile osób korzysta jednocześnie z wielu ekranów oglądając telewizję? Jakie są te ekrany? Aplikacja czy strona mobilna? Dlaczego tak ważne są aplikacje dla użytkowników i jak z nich korzystają? Raport „Potencjał rozwojowy mobile online w Polsce” to najbardziej fachowa odpowiedź na najważniejsze pytania dotyczące rynku mobile w Polsce wydana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przy współpracy z Harvard Business Review Polska. Pokaż się w najlepszej publikacji dotyczącej rynku mobile w Polsce i umieść w niej swoją: reklamę, case study czy wypowiedź ekspercką.

Co zawiera publikacja?
  • Analizy ekspertów – szerokiego grona związanego z rynkiem online, analityką, badaniami, ekonomią itp.
  • Ocenę barier i potencjału ekonomicznego segmentu mobile online (w tym barier prawnych).
  • Inne dane IAB Polska (np. AdEx), jak również analizy rynkowe przeprowadzone na potrzeby publikacji (np. na podstawie PBI/Gemius Megapanel).
Kto otrzyma publikację?

Prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy, menedżerowie reprezentujący największe polskie firmy oraz eksperci branży interaktywnej – oto główna grupa docelowa publikacji (więcej informacji w ofercie)

Dystrybucja, czyli kiedy, jak i gdzie?

Raport IAB Polska swoją premierę będzie miał 4 czerwca podczas Forum IAB 2014 – największej konferencji marketingowej w Polsce. Każdy z ponad 1000 uczestników otrzyma egzemplarz raportu.
Następnie publikacja trafi do ponad 6000 prenumeratorów Harvard Business Review Polska, przede wszystkim do osób zarządzających firmami (szczegóły w ofercie)

W wersji elektronicznej publikacja zostanie umieszczona w serwisie WWW iab.org.pl (ponad 6 000 UU), wysłana do subskrybentów Newslettera (ponad 2 000) oraz fanów IAB Polska w mediach społecznościowych (Facebook – 6260, Twitter – 679, LinkedIn – 263)

Jak zamieścić reklamę w Raporcie i jakie mam do dyspozycji formy reklamowe?

Zapraszamy wszystkich potencjalnych reklamodawców do zamieszczenia swojej:

  • reklamy,
  • wypowiedzi eksperckiej,
  • atrakcyjnego case study.

O ofertę oraz szczegóły dotyczące współpracy zapytaj:

Annę Maj, a.majiab.org.pl, +48 600 253 807 lub

Natalię Panchenko, n.panchenkoiab.org.pl, +48 784 047 485.