Podsumowanie kluczowych trendów na rynku online w roku 2012 oczami Grup Roboczych IAB Polska

26.02.2013
Dwie osoby pracują czytając dokumenty leżące na stole

Podsumowanie kluczowych trendów

Pierwsze projekty brandingowe oparte o mobile, wzrost popularności RTB,

– profesjonalizacja branży Usability/UX, IAB/MEC Wetrack . Eksperci Grup Roboczych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska podsumowali 2012 rok.


- Prezentacja jest podsumowaniem najważniejszych wydarzeń w branży internetowej i działań grup roboczych IAB Polska. Została przygotowana przez przedstawicieli grup. Od października 2012 zostały wprowadzone nowe zasady funkcjonowania grup roboczych co umożliwi nam w 2013 sprawniejszą współpracę w ramach wspólnych projektów oraz zaangażuje więcej firm członkowskich w aktywne działania przyczyniające się do rozwoju całej polskiej branży internetowej i popularyzacji Internetu jako skutecznego narzędzia marketingowego.



Pobierz podsumowanie




Eksperci pracujący ze wszystkich Grupach Roboczych Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentowali w jednym dokumencie najważniejsze trendy w marketingu interaktywnym ubiegłego roku. Prezentacja pokazuje podzieloną na kategorie (wg grup roboczych) listę zjawisk w marketingu internetowym, które eksperci uznali za najciekawsze w 2012 roku, a tu min.: wyraźny wzrost wydatków na wideo online, pierwsze projekty oparte o mobile, rozwój technologii LTE, coraz większe wykorzystanie danych behawioralnych do tworzenia wysoce spersonalizowane kampanie mailingowe i wiele więcej.