Pierwsze w Polsce studia biznesu mobilnego

28.02.2014

Już w marcu ruszają pierwsze w Polsce podyplomowe studia biznesu mobilnego. Wykłady i ćwiczenia obejmą analizę przypadków polskich i zagranicznych. Zapisy są przyjmowane przez Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.


Program podyplomowych studiów biznesu mobilnego powstał we współpracy z licznymi partnerami: przedstawicielami agencji reklamowych, konsultingowych, firm specjalizujących się w usługach marketingu mobilnego, operatorów telefonii mobilnej, producentów urządzeń mobilnych i programów do tych urządzeń. Studia zostały objęte patronatem medialnym serwisu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (web.gov.pl) oraz honorowym patronatem Ministra Gospodarki. Wśród wykładowców znaleźli się profesorowie Szkoły Głównej Handlowej oraz specjaliści z instytucji partnerskich.

Podyplomowe studia biznesu mobilnego prezentują aktualne i przyszłe zastosowania technologii mobilnych w różnych branżach i sektorach (m.in. marketing i reklama, turystyka, finanse, kultura, sport, administracja). Pozwalają zrozumieć mechanizmy skutecznego wdrażania rozwiązań biznesowych opartych na wykorzystaniu technologii mobile. Więcej informacji jest dostępnych na stronie internetowej kierunku: www.biznesmobilny.waw.pl.



Partnerzy studiów:

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

180heartbeats + JUNG v. MATT

Grupa Onet.pl

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Mediarun

RedMobile

Mobile MS



Kontakt dla zainteresowanych studiami:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Kolegium Gospodarki Światowej

Ul. Madalińskiego 6/8 pok. 33

02-513 Warszawa

tel. 22 564 93 49

Prof. zw. dr hab. Andrzej Sznajder

Kierownik Zakładu Strategii Marketingowych

andrzej.sznajder@sgh.waw.pl