Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce – kup reklamę już dziś!

15.10.2014

Zaangażuj się! Tylko do 5 Listopada br. można nadsyłać zgłoszenia do zamieszczenia swojej oferty reklamowej w najnowszym raporcie IAB Polska – Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce. Formy współpracy to: partnerstwo strategiczne, case study, wypowiedź eksperta, reklama graficzna.

Publikacja „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce” ukaże się w grudniu 2014, we współpracy z Harvard Business Review Polska. Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie potencjału i kierunków rozwoju komunikacji cyfrowej w Polsce. Raport składać się będzie z jakościowej analizy eksperckiej przygotowanej przez członków Grup Roboczych, a także wyników badań IAB Polska. Poniżej prezentujemy spis treści raportu.

Spis treści

WARTOŚĆ, SZACUNKI

  • Prognozy
  • Analiza potencjału wzrostu rynku

MECHANIZMY RYNKOWE

  • 7 dróg do autentyczności
  • Wykorzystanie możliwości reklamowych…
  • Niestandardowe wydarzenie w realnym świecie

ANALITYKA

  • Perspektywy rozwoju monitoringu reklamy internetowej
  • Konsumowane treści a efektywność kampanii
  • Viewability i sposób by nie marnować…

DISPLAY

  • Perspektywy rozwojowe display
  • Video on Line jako skuteczny nośnik
  • Programmatic u bram
  • Reklama na tabletach
  • Reklama mobilna – jakie dane są nam potrzebne
  • Perspektywy wykorzystania aplikacji

SOCIAL MEDIA

  • Remarketing na Facebooku
  • Siła Twittera w komunikacji marek
  • Social Media B2B
  • Stwórz idealny profil przyszłego…
  • Jak z pomocą social uzupełnić zasięg kampanii TV

SEM

  • Reklama SEM – dlaczego warto w nią zainwestować?
  • Ad 2015, co już mamy i na co czekamy?

KATALOGI

  • Reklama w wyszukiwarkach firm

EMAIL

  • Lead nurtering, czyli jak za pomocą email…

CONTENT

  • Content marketing jako strategia obecności….

Analiza dotycząca poszczególnych rodzajów reklamy i związanych z nimi segmentów rynku skupiać się będzie na mechanice działania oraz trendach, a także wskaże potencjał i możliwe kierunki zmian w poszczególnych obszarach. Dodatkowo w każdym obszarze zamieszczony zostanie katalog firm, które aktywnie działają na rynku.
Zapraszamy wszystkich potencjalnych reklamodawców do zamieszczenia swojej oferty w naszym najnowszym raporcie dotyczącym kompleksowego opisu polskiego rynku reklamy oraz podmiotów na nim działających. Zamówienia przyjmujemy tylko do 5 listopada 2014.

Formy współpracy
  • Partnerstwo strategiczne
  • Case study
  • Wypowiedź eksperta
  • Reklama graficzna
Zapytaj o ofertę
Anna Maj
key account manager
E: a.majiab.org.pl
T: 22 434 21 35
M: +48 600 253 807
Monika Szybowska
key account manager
E: m.szybowskaiab.org.pl
T: 22 434 21 35
M: +48 784 047 485

Głównym celem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. Stowarzyszenie ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych. IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku, od 2007 r. działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W strukturach IAB Polska aktualnie jest zrzeszonych 200 firm członkowskich.