Performance marketing/ optymalizacja kampanii – warsztaty

21.06.2013
Uśmiechnięty mężczyzna patrzy w prawą stronę

Performance marketing/ optymalizacja kampanii – warsztaty

IAB Polska zaprasza na warsztaty dla marketerów z performance marketingu/ optymalizacji kampanii 28.06.2013 godziny 10.00 – 17.00

Miejsce: iabłko – siedziba IAB Polska, ul. Krucza 16/22 wejście od ulicy Wilczej, Warszawa


Cena od osoby: 399zł brutto ( w cenę szkolenia wliczony jest poranny poczęstunek i lunch w lokalu Colombia)


Prowadzący: Łukasz Sulik Performance – Media, Piotr Guziur – Marketing Online
W celu uzyskania szczegółowych informacji i zapisania się na warsztaty należy przesłać maila na adres: awatla@iab.com.pl


Agenda:

1. Wstęp


Czym jest Performance Marketing

Modele Rozliczeń

Słownictwo branżowe – wyjaśnienie najważniejszych terminów i skrótów



2. Rynek reklamy efektywnościowej, media rozliczane w modelu Performance


Sieci Afiliacyjne

SEM w rozliczeniu efektywnościowym

SEO w modelu płatności za konwersje

Display oraz Email w modelu CPL/CPS




3. Programy Partnerskie


Od czego zależy sukces Programu Partnerskiego?

Jak prawidłowo zarządzać Programem Partnerskim?




4. Maksymalizacja Potencjału SEM


Wady i zalety zlecania kampanii SEM w modelu CPL/CPS

Optymalizacja Konwersji i ROI w Kampaniach SEM

Case Study



5. Analityka Internetowa


Konwersja „last click” i wielokanałowa, czyli wyjaśnienie któremu medium reklamowemu należy się prowizja za sprzedaż.

Analiza procesu zakupowego – współistnienie landing pages i witryny głównej

Planowanie mediów z użyciem narzędzi analitycznych, optymalny media-mix w Internecie.



6. Web Usability


Landing Pages, Testy A/B oraz wielowariantowe, eksperymenty Google, best practices



7. Strategia Mediowa – Wybór mediów w zależności od celu kampanii reklamowej


Przegląd mediów performance

Zależność cena / ilość leadów, negocjacje CPA z podmiotami oferującymi rozliczenia efektywnościowe – zasadność,



8. Synergia Online i Offline


Efekt ROPO, konwersje telefoniczne, multiscreening



9. Nowe podejście do reklamy efektywnościowej – Real Time Bidding / Audience Targeting / Zaawansowane formy retargetowania

10. Podsumowanie/ zakończenie

Serdecznie zapraszamy.