Pełna lista zwycięzców MIXX Awards 2012

07.11.2012
Młoda, uśmiechnięta kobieta stoi przed narysowanym na tablicy wykresem

MIXX Awards 2012

Pełna lista zwycięzców MIXX Awards 2012

‘Lech Tribute’ najlepszą kampanią reklamową A.D. 2012, Człowiekiem Roku – Polscy Internauci, Agencja Roku – K2 Internet, Dom Mediowy Roku – MEC Global, Marketer Roku – Nike. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online podczas uroczystej gali MIXX Awards 2012. Poznaj zwycięzców konkursu MIXX Awards.


Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy ocenia wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność. MIXX Awards 2012 to już 6. edycja konkursu i jak co roku najlepsze kampanie marketingowe zostały nagrodzone podczas uroczystej gali.


Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się ‘Lech Tribute’, przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja ta, zdobyła także nagrodę w kategorii Kampanie cross-mediowe. Na wyróżnienie zasługuje także GONG, zdobywca nagród MIXX w dwóch kategoriach: Branded kontent oraz Najlepsze zastosowanie nowych mediów.



Najlepsza agencja w 2012 roku to K2 Internet, MEC Global Domem Mediowym Roku, Marketerem Roku – Nike.



Tytuł Człowieka Roku zgarnęli Polscy Internauci. Bez wahania Zarząd IAB Polska uznał, że Człowiek Roku nie ma jednego imienia. Polscy Internauci pokazali jak wielką siłą dysponują.


- Nagroda jest za umiejętność wykorzystania internetu do tego żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na rożne tematy społeczne i polityczne, oraz umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu.




W tym roku po raz pierwszy w historii została przyznana nagroda w kategorii Mobile / Apps / Tablets. Nagroda ta dostała się w ręce GoldenSubmarine.



Gala MIXX Awards 2012 odbyła się 7 listopada, w teatrze Palladium w Warszawie.


Serdecznie gratulujemy laureatom.


Pełną listę zwycięzców prezentujemy poniżej.


Best in Show


‘Lech Tribute’, John Pitcher.







Kampanie cross-mediowe


‘Lech Tribute’, John Pitcher, McCann Warsaw

‘5 Stadion’, Tequila Polska

‘Milka. Śmiało, bądźmy delikatni’, Agencja Next




Wideo-online

‘HENIALDO, HENIALDINHO, HESSI – video online dla Tesco’, Pride&Glory Interactive, Xantus
‘Natanek Batmanek dla TESCO’, Pride&Glory Interactive, Xantus

‘Oferia: Licz na fachowców’, GONG

Kampania wizerunkowa

‘Play – Zasięg 3 sieci’, MediaCom Interaction, Grey Group, K2 Internet

‘POKAŻ JĘZYK’, Pride&Glory Interactive, OMD

‘Lech Tribute’, John Pitcher, McCann Warsaw

Bezpośredni odzew

‘Kupon rabatowy do -25% na wszystko w RESERVED’, Zjednoczenie.com

‘Kampania Orange e-shop’, MEC, GroupM

‘Play – Gadu Air’, MediaCom Interaction, K2 Internet



Wprowadzenie nowego produktu na rynek


‘Interaktywna kampania 360, Sync.pl’, Artegence

‘Grzech’, Opcom

‘Żelazka Bosch SensorSecure – Moc w parze z bezpieczeństwem’, MediaCom Interaction, MediaComm Create



Strona brandowa


‘K2.pl’, K2 Internet

‘Wirtualne Przedszkole – Danonki, MediaCom Interaction’, MediaCom Create

‘Kopalnia.pl’, GoldenSubmarine



Branded kontent


‘MojeCiasto dla marki Kasia’, GONG

‘Wirtualne Przedszkole – Danonki’, MediaCom Interaction

‘Castrolfan’, MindShare, Onet.pl


Najlepsze zastosowanie nowych mediów


‘Interaktywna kampania 360, Sync.pl’, Artegenece
Gdzie jest NEXT?, GONG

ŠKODA Yeti App, GoldenSubmarine


Gry


‘Plus na Kartę – Podwójne Doładowanie’, Media Direction, Point of View

‘Fruciaki lecą na owoce’, OMD, Hand Made

‘Kosmiczne miasteczko Actimela’, Pride&Glory Interactive



Mobile / apps / tablets


‘Wieliczka Salt Mine’, GoldenSubmarine

‘ŠKODA Yeti App’, GoldenSubmarine

‘Orange Open – Aurasma’, MEC



Marketing społecznościowy


‘Pokaż Swój Sportowy Trick’, Codemedia

‘Owoce Śmiechu’, K2 Internet

‘Kamis: Food Blogger Fest’, Agora


Nagrody za dokonania przyznane przez Zarząd IAB Polska:


Człowiek Roku – Polscy Internauci

Agencja Roku – K2 Internet

Dom Mediowy Roku – MEC Global

Marketer Roku – Nike