Paweł Kolenda z IAB Polska po raz 5. jurorem Research Awards

11.03.2017

Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska, już po raz piąty znalazł się w zaszczytnym gronie jurorów konkursu badawczego IAB Europe Research Awards.pawel

Konkurs Research Awards, organizowany przez IAB Europe od 7 lat, to inicjatywa promująca i nagradzająca najlepsze projekty badawcze na Starym Kontynencie. W tym roku jury konkursu przyznaje nagrody w 7 kategoriach:  Brand Advertising Effectiveness, Consumer Attitudes and Behaviour, Consumer Devices, Digital Advertising Formats, Advertising Solutions, Research and Data Innovation, Audience Measurement.

Jury konkursu Research Awards składa się z pięciu przedstawicieli branży badawczej reprezentujących różne regiony starego kontynentu, wybranych przez IAB Europe. W gronie tegorocznych jurorów, obok reprezentantów europejskich struktur ZenithOptimedia, OMD, Yahoo, czy Milward Brown, ponownie znalazł się Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska.

Paweł Kolenda jest z wykształcenia filozofem, karierę w branży badawczej zaczął ponad 20 lat temu.  W IAB Polska pracuje od 2010 roku, a jego specjalizacją są badania dotyczące wydatków reklamowych, efektywności reklam oraz zachowań konsumenckich. Jest przewodniczącym Grupy Roboczej Badania w IAB Polska oraz wiceprzewodniczącym Komitetu Badawczego w strukturach IAB Europe. Sprawuje także funkcję moderatora zespołu nadzorującego cykliczne badanie IAB/PwC AdEx – standardu rynkowego w zakresie mierzenia wydatków na reklamę internetową. Jest autorem licznych publikacji oraz prelegentem na wielu branżowych konferencjach z zakresu badań i marketingu online. W trakcie swojej kariery zawodowej przygotował ponad 500 projektów badawczych, głównie dla branży telekomunikacyjnej, finansowej, mediowej oraz sektorów FMCG.

Po raz kolejny gratulujemy Pawłowi!

Gala wręczenia nagród Research Awards nastąpi 23-34 maja  podczas Interact Amsterdam 2017.