Patronat IAB: XII Targi eHandlu

05.04.2017

10 maja w Gdańsku już po raz 12. odbędą się cenione w branży E-commerce Targi eHandlu. Organizatorzy po raz pierwszy dokonują ekspansji na północ Polski co pośrednio ukłonem w kierunku krajów nadbałtyckich. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem. Plansza_iab_470x307_red-02-01-01

Hale Amber Expo w Gdańsku zgromadzą ponad 120 wystawców.  Staną oni przed wyzwaniem zaprezentowania od najlepszej strony swoich wizji współpracy oraz rozmaitych, innowacyjnych rozwiązań dla branży handlu internetowego. Jednocześnie na 4 scenach prezentacyjnych wystąpi łącznie 32 skrupulatnie wyselekcjonowanych prelegentów, na których swoje głosy przez 2 tygodnie oddawali internauci. Impreza ma na celu stworzenie tym samym przestrzeni do poszerzania wiedzy i aktywizowania zainteresowanych rozwojem technologii IT dla biznesu on-line. Mile widziani będą wszyscy mający do czynienia ze sklepami internetowymi, którzy chcą się przekonać się jakie wymierne korzyści przynoszą ukierunkowane, przemyślane i sprawdzone działania.

Organizatorzy podkreślają, że ta edycja ma być najciekawszą ze wszystkich, które się dotychczas odbyły. Wpływ na to ma w dużej mierze rekordowa ilość nowych wystawców.

Obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój Polskiego e-handlu przy jednoczesnych inwestycjach gigantów tej branży w naszym kraju. Sprzedaż Internetowa w przeciwieństwie do tradycyjnej daje producentom opakowań możliwość sprzedaży dwóch pudeł do tego samego produktu – jednego do producenta, drugiego do e-sklepu. Dlatego chcemy nawiązać bliższe relacje z branżą, zaprezentować funkcjonalności naszych rozwiązań oraz podzielić wiedzą zdobytą w badaniach konsumenckich przeprowadzonych przez nas w roku 2016 -mówi Jakub Balter – Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Stora Enso.

Dostępność do uczestnictwa w imprezie ułatwią darmowe wejściówki oraz łatwy sposób rejestracji on-line. Spodziewana frekwencja wyniesie ok. 4000 wizytujących, spośród których większość to właściciele, managerowie i CEO firm E-commerce a połowa ankietowanych z poprzednich edycji deklaruje potrzebę odbycia spotkania z Wystawcami, udział w prezentacjach oraz – co być może najważniejsze – chęć poznania nowych rozwiązań branżowych.

Szczegółowe informacje oraz możliwość rejestracji na stronie XII Targów eHandlu.