Patronat IAB: SAP Hybris Day

23.03.2017

IAB Polska objął patronatem SAP Hybris Day, który upłynie pod hasłem: Era Customer Experience, czyli jakość doświadczeń klienta ponad wszystko. 12 kwietnia w Warszawie eksperci od marketingu, sprzedaży, e-handlu oraz technologii omówią najważniejsze trendy i wyzwania ery doświadczeń klienta.sap hybris

Żyjemy w czasach, kiedy wrażenia i emocje towarzyszące zakupowi oraz korzystaniu z produktu lub usługi są ważniejsze niż cena. Dlatego gruntownie zmienia się też rola marketingu, który staje się klamrą spinającą wszystkie działania firmy, w celu zapewnienia klientom jak najlepszego doświadczenia na każdym etapie i każdego kontaktu z marką.

Podczas spotkania, prelegenci skupią się na najważniejszych trendach rynkowych, takich jak przenikanie się kanałów sprzedażowych, widok konsumenta 360 stopni, jego zaangażowanie oraz przedstawią praktyczne przykłady zastosowania tych idei w biznesie. Swoimi refleksjami na temat przyszłości reklamy, marketingu i cyfryzacji biznesu podzielą się specjaliści z austriackiej sieci supermarketów SPAR, polskiego IAB, pod którego patronatem odbywa się konferencja, oraz firmy Deloitte, która jest głównym partnerem wydarzenia.

W SAP Hybris Day uczestniczyć będą najwięksi specjaliści branży Digital. Będzie to okazja do wymiany doświadczeń oraz poglądów na temat zmian, jakie niesie rozwój technologii.

Gościem specjalnym będzie profesor Rafał Ohme, pionier neuronauki konsumenckiej. W czasie swojej prelekcji wskaże, jaką rolę w świecie doświadczeń zakupowych odgrywają zmysły człowieka.

Na zakończenie wydarzenia zaplanowany jest koktajl, który będzie doskonałą okazją do kuluarowych rozmów oraz networkingu biznesowego.

Udział w SAP Hybris Day jest bezpłatny, jednak dysponujemy ograniczoną liczbą miejsc.

Szczegółowe informacje i możliwość rejestracji na wydarzenie TUTAJ.