Patronat IAB Polska: Jak zwiększać wyniki sprzedaży stosując efektywny marketing cyfrowy

22.08.2014

Termin: 12 września 2014 r.
Miejsce: Warszawa, ul. Mokotowska 1, Budynek Zebra Tower, 12 p.
Tytuł szkolenia: Jak zwiększać wyniki sprzedaży stosując efektywny marketing cyfrowy – praktyczne zastosowanie Programmatic buying na rynkach Polski i Europy Środkowowschodniej

Szkolenie będzie prowadzone przez cenionych specjalistów z kraju i zagranicy, którzy podzielą się z Państwem praktyczną wiedzą i doświadczeniem oraz odpowiedzą na pytania:

  • Jak przygotować i wdrożyć strategię marketingową opartą o Programmatic, która wygeneruje wzrost sprzedaży ?
  • Jak analizować i wykorzystywać dane o naszych klientach, o potencjalnych klientach a także o klientach naszej konkurencji, tak, aby kupowali u nas więcej i częściej.
  • Jak dzięki kreacji możemy zmniejszyć lub zwiększyć sprzedaż?
  • Jak dobierać narzędzia aby osiągnąć założone cele?
  • Jak zarządzać procesem, aby wyeliminować zbędne koszty?

Założeniem jest to, aby klienci, którzy wykorzystają nasze rady osiągnęli wzrost sprzedaży na rynkach Polski i Europy Środkowowschodniej.

Kto powinien wziąć udział?
• Prezesi i Członkowie Zarządu odpowiedzialni za sprzedaż, marketing, media cyfrowe na rynku polskim i CEE;
• Dyrektorzy i Menedżerowie sprzedaży, marketingu, mediów cyfrowych na rynku polskim i CEE;
• Dyrektorzy i Menedżerowie ds. rozwoju;
• Specjaliści sprzedaży, marketingu i mediów cyfrowych;
oraz
• Wszyscy, których premia jest uzależniona od wyników sprzedaży.

Strona wydarzenia: www.mexadpro.pl