Patronat IAB Polska: Ecommerce Day

13.05.2014

13 prelekcji. 480 minut z największymi ekspertami ecommerce z takich firm jak m.in. Google, Facebook, Shoplo czy PayPal. Ponad 250 właścicieli sklepów internetowych. Ecommerce Day to pierwsza konferencja w branży ehandlu na tak wielką skalę. Jeżeli sprzedajesz online, nie może Cię na niej zabraknąć.

Wszystko, co powinien wiedzieć e-sprzedawca

Konferencja jest organizowana przez platformę sklepową Shoplo.com i będzie miała miejsce już 28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Event skierowany jest do właścicieli małych i średnich sklepów, którzy szukają praktycznych wskazówek, aby rozwijać swoje biznesy i zwiększać w nich sprzedaż.

Jak narodził się pomysł Ecommerce Day? Jak mówi Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo.com, W naszej działalności zawsze wiele uwagi poświęcaliśmy edukacji e-przedsiębiorców. Widzimy, że coraz częściej szukają oni kolejnych porad i aktywnie angażują się w rozwój swoich sklepów. Postanowiliśmy więc dostarczyć im maksimum cennej wiedzy dzięki spotkaniu z największymi autorytetami w branży ehandlu.

100% Praktyki

Agenda konferencji jest rzeczywiście imponująca. Po raz pierwszy w jednym miejscu wystąpią prelegenci z takich firm jak: Google, Facebook, Shoplo, PayPal, GetResponse, Showroom, eKomercyjnie.pl czy Fokus. Zdradzą oni m.in: jak pozyskać ruch przy pomocy Google i jak zwiększyć widoczność sklepu w wyszukiwarkach; czym jest Google Shopping i jak z niego korzystać; jak sprzedawać i reklamować ecommerce na Facebooku; jak polepszać efektywność e-mail marketingu; jak zwiększać sprzedaż wykorzystując wiele kanałów jednocześnie; jak napisać odpowiedni regulamin dla e-sklepu; jak pozyskać fundusze na rozwój sklepu; jak analizować ecommerce; jak optymalizować proces check-out’u.

Organizatorzy zadbali przy tym, aby prezentacje miały bardzo praktyczny wymiar – Zależy nam, aby e-przedsiębiorcy dowiedzieli się tego, co od razu będą mogli wykorzystać w swoich biznesach, a nie poznali ogólne trendy czy definicje pojęć. Ecommerce Day to 100% praktyki i porady poparte konkretnymi przykładami, gotowe do wykorzystania w każdym sklepie – zapewnia Lekszycka.

Cena wstępu na całodniowe wydarzenie jest przy tym wyjątkowo niska – to jedyne 199zł. brutto.

Więcej informacji o Ecommerce Day znajdziesz tutaj.

Sponsorami strategicznymi konferencji organizowanej przez Shoplo.com są Siódemka, GetResponse, Sociomantic Labs oraz Sofort Banking.