Ostatni tydzień na pokazanie się w najważniejszym raporcie IAB Polska wydanym przy współpracy z HBRP

08.10.2014

Zapraszamy wszystkich potencjalnych reklamodawców do zamieszczenia swojej reklamy w najważniejszej publikacji dt. internetu jako sektora gospodarczego, który zostanie wydany przez IAB Polska przy współpracy z Harvard Business Review Polska. Tylko do 15 października.

Wpływ internetu i usług online na polską gospodarkę
  • najbardziej fachowa publikacja dotycząca internetu jako segmentu rynku;
  • dystrybucja 6500 egzemplarzy do wyżej kadry zarządzającej (prenumeratorzy HBRP) politycy i dziennikarze (szczegóły grupy docelowej na grafice poniżej);
  • raport ukaże się w listopadzie
grupa_docelowa_raport_gospodarka

Podział grupy odbiorców raportu Wpływ internetu i usług online na polską gospodarkę

Spis treści
Cześć I: Metaanalizy

1. Rynek konsumencki

2. Rynek biznesowy

3. Konwergencja gospodarki i internetu

Część 2: Analizy sektorowe

4. Technologie

5. Wydawcy wielomediowi

6. E-commerce

7. Reklama graficzna (display)

8. Wideo

9. Media społecznościowe

10. Mobile

11. Wyszukiwarki

12. Ogłoszenia

13. E-mail

14. Programmatic

15. Content marketing

Formy współpracy
  • partnerstwo strategiczne
  • case study
  • wypowiedź ekspercka
  • reklama graficzna
Zapytaj o ofertę

Anna Maj
key account manager
E: a.maj@iab.org.pl
T: 22 434 21 35
M: +48 600 253 807

Monika Szybowska
key account manager
E: m.szybowska@iab.org.pl
T: 22 434 21 35
M: +48 784 047 485

Dlaczego warto współpracować z IAB Polska?
  • buduje pozytywny wizerunek i wiarygodność w kontaktach biznesowych;
  • pozwala nawiązać relacje z konkurencją w celu budowania swojego rynku w sposób przemyślany i poukładany;
  • kreuje ekspertów i nasyca media informacjami na temat branży cyfrowej;
  • dostarcza badania, dzięki skupieniu wielu firm z rynku w jednej organizacji, które stają się benchmarkami dla działań klientów;
  • jest punktem kontaktowym dla relacji międzynarodowych- pracuje z profesjonalistami uznanymi w Europie.