Do grona członków IAB Polska dołączyła sprzedawca powierzchni reklamowej w modelu programmatic – OptAd360.
OptAd360 jest certyfikowanym partnerem Google AdExchange. Założycielami są Jakub Szczepankowski oraz Jarosław Wisłocki byli managerowie Wp.pl oraz Money.pl. Stawiają oni na pierwszym planie zarobki swoich Klientów – wydawców internetowych. Mimo, że firma jest na rynku zaledwie od początku 2016 roku, znalazła się w ścisłej czołówce firm działających w sprzedaży powierzchni reklamowych w modelu programmatic. Wśród Klientów OptAd360 znajdują się między innymi Motor Presse Polska czy Burda International.
Bardzo się cieszmy, że możemy dołączyć do IAB. Widzimy, że rynek reklamy internetowej się zmienia a sprzedaż powierzchni reklamowej przez model programmatic jest coraz większa. Dlatego mamy nadzieję, że wspólnie z IAB będziemy kształtować rozwój tego segmentu w kierunku ciągłego i dynamicznego rozwoju – dbając o bezpieczeństwo oraz edukację polskich wydawców
– mówi Jakub Szczepanowski – członek zarządu OptAd360
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.