Do grona członków IAB Polska dołączyła sprzedawca powierzchni reklamowej w modelu programmatic – OptAd360.

OptAd360 jest certyfikowanym partnerem Google AdExchange. Założycielami  są Jakub Szczepankowski oraz Jarosław Wisłocki byli managerowie Wp.pl oraz Money.pl. Stawiają oni na pierwszym planie zarobki swoich Klientów – wydawców internetowych.  Mimo, że firma jest na rynku zaledwie od początku 2016 roku, znalazła się w ścisłej czołówce firm działających w sprzedaży powierzchni reklamowych w modelu programmatic. Wśród Klientów OptAd360 znajdują się między innymi Motor Presse Polska czy Burda International.

Bardzo się cieszmy, że możemy dołączyć do IAB.  Widzimy, że rynek reklamy internetowej się zmienia a sprzedaż powierzchni reklamowej przez model programmatic jest coraz większa. Dlatego mamy nadzieję, że wspólnie z IAB będziemy kształtować rozwój tego segmentu w kierunku ciągłego i dynamicznego rozwoju – dbając o bezpieczeństwo oraz edukację polskich wydawców

– mówi Jakub Szczepanowski – członek zarządu OptAd360

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

http://divi.grudzio7.pro-linuxpl.com/wp-content/uploads/2016/12/optad360-news.png

Do grona członków IAB Polska dołączyła sprzedawca powierzchni reklamowej w modelu programmatic – OptAd360.

OptAd360 jest certyfikowanym partnerem Google AdExchange. Założycielami  są Jakub Szczepankowski oraz Jarosław Wisłocki byli managerowie Wp.pl oraz Money.pl. Stawiają oni na pierwszym planie zarobki swoich Klientów – wydawców internetowych.  Mimo, że firma jest na rynku zaledwie od początku 2016 roku, znalazła się w ścisłej czołówce firm działających w sprzedaży powierzchni reklamowych w modelu programmatic. Wśród Klientów OptAd360 znajdują się między innymi Motor Presse Polska czy Burda International.

Bardzo się cieszmy, że możemy dołączyć do IAB.  Widzimy, że rynek reklamy internetowej się zmienia a sprzedaż powierzchni reklamowej przez model programmatic jest coraz większa. Dlatego mamy nadzieję, że wspólnie z IAB będziemy kształtować rozwój tego segmentu w kierunku ciągłego i dynamicznego rozwoju – dbając o bezpieczeństwo oraz edukację polskich wydawców

– mówi Jakub Szczepanowski – członek zarządu OptAd360

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.