Online Media Group Poland dołączyło do IAB Polska

17.07.2013
Komputer, laptop, telefon komórkowy, gazeta

Online Media Group Poland dołączyło do IAB Polska

Online Media Group Poland jest częścią OMG Network – sieci afiliacyjnej działającej na rynku europejskim od 8 lat.

Online Media Group Poland (OMG) zostało przyjęte do IAB Polska, organizacji zrzeszającej największe firmy związane z branżą internetową. Głównym celem stowarzyszenia jest przede wszystkim szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. W ramach swoich działań IAB organizuje grupy robocze, których celem jest opracowywanie schematów najlepszych rynkowych standardów, dobrych praktyk, kodeksów, przeprowadzanie badań a także opracowywanie case studies i raportów rynkowych.

Cieszymy się z członkowstwa w IAB, mamy nadzieję że przyniesie ono korzyści nie tylko naszej firmie, ale też całej branży internetowej. Dostrzegamy ogromny potencjał w grupach roboczych, przede wszystkim dotyczących badań i case studies. Liczymy na dynamiczny rozwój rynku w Polsce, i chcemy brać w nim aktywny udział – stąd decyzja o przystąpieniu do IAB.

Domeną Online Media Group Poland jest szeroki wachlarz usług związanych z marketingiem afiliacyjnym, lead generation (ankiety, badania, współpraca z Call Center), search marketingiem, oraz marketingiem referencyjnym. Jednocześnie, realizowane kampanie są prowadzone głównie w rozliczeniu na efekt. OMG jest także współwłaścicielem pierwszej polskiej platformy gamifikacyjnej – Gamfi, oraz realizuje projekty dla takich firm jak Polkomtel, Provident, Alior Bank czy Europejski Fundusz Leasingowy.