O mobile i e-commerce w Rzeszowie

29.08.2013
Dwie osoby, jedna z nich trzyma tablet na którym wyświetlone są wykresy.

O mobile i e-commerce w Rzeszowie

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki Social Media? Kiedy jest ten właściwy moment na uruchomienie m-sklepu? Na co zwrócić uwagę tworząc biznes sprzedażowy?

To tylko przykładowe pytania, które padną podczas kolejnej Konferencji Klastra IT „Mobile & e-commerce w biznesie”, która odbędzie się już 26 września br. w Hotelu Rzeszów.

Właściciele sklepów coraz częściej dostrzegają potencjał w wirtualnej działalności. Tradycyjne przedsiębiorstwa zaczynają przenosić się do Internetu, gdzie mogą trafić do większej grupy klientów. Eksperci zwracają uwagę, że w najbliższych latach oblicze handlu detalicznego zacznie się zmieniać, a najdynamiczniej rozwijać się będzie handel mobilny. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich przedsiębiorców, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka organizują konferencję „Mobile & e-commerce w biznesie”. Będzie to doskonała okazja do poznania m.in. przykładów najbardziej zaawansowanych i rozbudowanych technologicznie platform sprzedażowych oraz nowoczesnych technologii mobilnych oraz rozwiązań e-commerce.

Goście specjalni na konferencji

„Mobile & e-commerce w biznesie” to wydarzenie, które 26 września br. zgromadzi w jednym miejscu osoby zarządzające dużymi i średnimi firmami. Spotkanie będzie obejmowało bogate merytorycznie wykłady plenarne z udziałem ekspertów. Zaproszenie przyjęli również goście specjalni.

Paweł Sala z FreshMail, przedstawi sposoby na zwiększenie efektywności działań email marketingowych – jak sam twierdzi to najbardziej skuteczna forma komunikacji z odbiorcami. Kolejną osobą będzie Roman Bieda, radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy sp. j., rzecznik patentowy, który przybliży najważniejsze kwestie dotyczące przesyłania informacji handlowych, kar grożących za naruszenie przepisów i najnowszych zmian w rozpowszechnianiu informacji handlowych w Internecie. Z kolei Kornel Dulęba z agencji SEM Grupy INETRIA.PL w swojej prelekcji zwróci uwagę na efektywne strategie marketingowe w e-commerce. Podpowie, jakie narzędzia marketingowe wykorzystywać i kiedy oraz w jaki sposób dokonać doboru optymalnych rozwiązań w zależności od etapu procesu zakupowego klienta.

To tylko niektóre przykłady wystąpień czekające na uczestników konferencji. Dokładny program spotkania znajduje się na: http://mobileandcommerce.pl/program.php#program
.

Tej konferencji nie wolno przegapić!
Rejestracja uczestników potrwa do 17 września. W związku z tym, że jest to wydarzenie bezpłatne – decyduje kolejność zgłoszeń. Aby zostać uczestnikiem spotkania wystarczy wypełnić formularz dostępny na: www.mobileandcommerce.pl/rejestracja

Partnerami wydarzeniem są: Prezydent Miasta Rzeszowa, Miasto Rzeszów, Ministerstwo Gospodarki, IAB Polska, PWN, Onepress, e-Commerce Polska oraz eCommerce.edu.pl.

Patronat medialny nad konferencją objęli: Grupa INTERIA.PL, MARKETER+, Marketingowiec.pl, Interaktywnie.com, Życie Handlowe, Biznes i Styl, GospodarkaPodkarpacka.pl, Carpatia Biznes, Polskie Radio Rzeszów, Błękitna.tv, Rzeszowska24.pl, PracaIT.com.

Więcej informacji na temat Klastra Firm Informatycznych Polski Wschodniej znajduje się na: www.klasterit.pl