Nowe prawa Konsumenta – Nowe obowiązki Przedsiębiorców. IAB Polska zaprasza na warsztaty dla przedsiębiorców

24.04.2014
Poznaj nowe przepisy, aby dostosować się do nowych wymogów prawnych

Zmiany dotyczą podmiotów:

  • prowadzących sklepy internetowe
  • świadczących usługi B2C
  • współpracujących ze sklepami internetowymi
  • związanych z szeroko pojętym e-commerce i e-usługami
  • dokonujących sprzedaży towarów tradycyjnymi kanałami dystrybucji.

Kiedy: 6 maja 2014 r. godz. 12.00
Gdzie: iablko – siedziba IAB Polska przy ul. Kruczej 16/22, wejście od ul. Wilczej

Zasady wstępu
  • Dla firm członkowskich IAB Polska wstęp bezpłatny,
  • Dla firm spoza IAB – 99 zł brutto/osoba.

Zgłoszenia przyjmuje Aleksandra Wójcik pod nr tel. 784 690 362 oraz e-mailem: a.wojcik iab.org.pl

AGENDA WARSZTATÓW

Nowe Prawa Konsumenta – Nowe obowiązki Przedsiębiorców
  • Nowe zasady odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zawartej na odległość oraz jego zwrotu (np. ponoszenia kosztów przesyłki zwrotnej);
  • Nowe zasady dotyczące sprzedaży tzw. treści cyfrowych (programy komputerowe, aplikacje, gry, muzyka, nagrania wizualne lub teksty);
  • Nowe obowiązki przedsiębiorców w zakresie zawartości serwisu oraz oznaczenia funkcjonalności ścieżki zakupowej;
  • Nowe zasady prowadzenia sprzedaży telefonicznej;
  • Zmiana obowiązującej regulacji w zakresie rękojmi, niezgodności towaru z umową oraz gwarancji.
  • Aktualny stan prac nad rządowym Projektem Ustawy o prawach konsumenta.

Warsztaty poprowadzi specjalizujący się w obszarze prawa konsumenckiego oraz prawa Internetu Mec. Paweł Gruszecki.

Radca prawny w departamencie Technologie Media Telekomunikacja (TMT) Kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy Sp. j., w ramach którego jest odpowiedzialny za wsparcie prawne działalności operatorów telekomunikacyjnych oraz serwisów internetowych.

Wykładowca na prowadzonych przez Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ oraz Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ Międzywydziałowych Studiach podyplomowych pt. „Społeczeństwo Informacyjne. Inteligentne Miasto.”, prowadzonych przez Wyższą Szkołę Handlu i Prawa w Warszawie Studiach podyplomowych pt. „E-marketing” oraz programu „European Master in Social Media & Web Marketing” (wspólnie z Università degli Studi di Bari Aldo Moro (UNIBA)), a także prowadzonych przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie studiach podyplomowych pt. „Marketing Internetowy”.

Ekspert Związku Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau (IAB Poland) m.in. w trakcie prac legislacyjnych w zakresie implementacji Dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych, Dyrektywy o prawach konsumenta oraz nowelizacji Ustawy prawo telekomunikacyjne. Autor licznych szkoleń z zakresu prawa Internetu. Specjalizuje się w prawie mediów elektronicznych, prawie telekomunikacyjnym oraz prawie konsumenckim.

Serdecznie zapraszamy!