Nowe prawa i obowiązki e-sklepów

29.08.2013
człowiek trzymający kartę kredytową koło laptopa

Nowe prawa i obowiązki e-sklepów

Twoimi klientami są sklepy internetowe? Nie czekaj, aż klient wyedukuje Ciebie

Jesteś pracownikiem Agencji reklamowej? Domu mediowego? Twoimi klientami są sklepy internetowe? Planujesz kampanie dla podmiotów handlujących w internecie? Nie czekaj, aż klient wyedukuje Ciebie – poznaj nowe prawa i obowiązki e-sklepów.

IAB Polska organizuje bezpłatne szkolenie wyłącznie dla firm członkowskich, dotyczące wyzwań dla E-commerce, jakie niesie implementacja Dyrektywy w/s praw konsumenckich do polskiego ustawodawstwa.

E-commerce a nowe prawo konsumenckie. Nowe zasady i obowiązki właścicieli e-sklepów
Warsztaty poprowadzi specjalizujący się w obszarze prawa konsumenckiego Mec. Paweł Gruszecki z Kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy.

Właściciele e-sklepów powinni przygotować się na zmiany m. in. w zakresie: oznaczania funkcjonalności ścieżki zakupowej, rękojmi czy też prowadzenia sprzedaży telefonicznej.

Aby dowiedzieć się w jaki sposób dostosować funkcjonowanie e-biznesu do nowych regulacji, jak zyskać na tym i dalej rozwijać działalność, zapraszamy na warsztaty do IAB

5 września 2013 r. iabłko, godz. 12.00
Uwaga!
Zostało już niewiele wolnych miejsc. Zgłoś swą obecność. Prosimy o potwierdzenie swojej obecności wysyłając e-mail:

Anna Wątła

Anna Wątła

Anna Wątła


menedżer ds. grup roboczych i edukacji


E-mail: awatlaiab.com.pl

T: 22 434 21 77

M: +48 784 049 742


Agenda szkolenia


Dyrektywa w/s praw konsumentów – nowe prawa i obowiązki podmiotów prowadzących e-sklepy.

1) Wpływ implementacji Dyrektywy w/s praw konsumentów do krajowego porządku prawnego na działalność e-sklepów:
a) nowe zasady odstąpienia od umowy sprzedaży towaru oraz jego zwrotu (np. ponoszenia kosztów przesyłki zwrotnej);
b) nowe zasady dotyczące sprzedaży tzw. treści cyfrowych (programy komputerowe, aplikacje, gry, muzyka, nagrania wizualne lub teksty);
c) nowe obowiązki w zakresie oznaczenia funkcjonalności ścieżki zakupowej;
d) nowe zasady prowadzenia sprzedaży telefonicznej;
e) zmiana obowiązującej regulacji w zakresie rękojmi, niezgodności towaru z umową oraz gwarancji.

2) Aktualny stan prac nad implementacją Dyrektywy w/s praw konsumentów do krajowego porządku prawnego