NOWE MEDIA Specjalizacja interdyscyplinarna

22.06.2012
Przy stole siedzi grupa ludzi, jedna osoba podaje mężczyźnie kartkę z dokumentem

NOWE MEDIA Specjalizacja interdyscyplinarna

NOWE MEDIA Specjalizacja interdyscyplinarna na studiach II stopnia (magisterskich) w systemie stacjonarnym na kierunku POLITOLOGIA

Nowe Media to nowa, interdyscyplinarna specjalizacja na studiach magisterskich II stopnia uruchamiana w ramach projektu „Studia społeczno-polityczne z Pracodawcą” realizowanego w partnerstwie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska (IAB – Polska).



Rośnie zapotrzebowanie na zawody przyszłościowe związane z wyszukiwaniem i przetwarzaniem informacji, m.in. researcher, menedżer informacji czy specjalista od zarządzania przepływem informacji. Interdyscyplinarna specjalizacja Nowe Media pozwoli na zdobycie specjalistycznych umiejętności z obszaru marketingu interaktywnego popartych szeroką wiedzą z dziedziny nauk społecznych.



W programie m.in.:
wprowadzenie do marketingu interaktywnego,
public relations on-line i komunikacja w social media,
współczesne społeczeństwo sieciowe,
socjologia kultury,
społeczności internetowe i ich wykorzystanie w nowoczesnym media-mixie,
metody pomiaru oglądalności witryn internetowych,
nowe trendy na rynku marketingu w Internecie.


Projekt zakłada możliwość odbycia przez najlepszych studentów specjalizacji stażu w firmach zrzeszonych w IAB – Polska oraz opiekę mentora-praktyka.



Studia są skierowane do osób, które planują karierę w branży internetowej na stanowiskach:
project managera,

specjalisty ds. marketingu,

specjalisty ds. PR,

specjalisty ds. sprzedaży,

dziennikarza/autora tekstów (portale internetowe),

badacza,

specjalisty ds. usability.



Kierownikiem specjalizacji jest dr Marek Troszyński – socjolog, dyrektor Centrum Badań nad Nowymi Mediami Collegium Civitas, prezes Fundacji Wiedza Lokalna (zajmującej sie badaniami społecznymi na potrzeby wspólnot lokalnych i ngo). Zainteresowania badawcze: socjologia nowych mediów, metody badań jakościowych, technologie informatyczne pomocne w badaniach społecznych (automatyczne przetwarzanie języka naturalnego). Współautor m.in. książki Jak Matrix łączy się ze światem. Interdyscyplinarna refleksja nad kulturą (Poznań 2002) nagrodzonej przez dziekana Wydziału Nauk Społecznych UAM. Kierownik projektu badawczego „Raport Mniejszości”, finansowanego ze środków Fundacji im. Stefana Batorego, którego celem jest opracowanie narzędzi monitoringu Internetu pod kątem „mowy nienawiści”.



Zajęcia są prowadzone przez wykładowców Collegium Civitas i praktyków z firm zrzeszonych w IAB, m.in.: Annę Białowską (fotka.pl), Kamila Dmowskiego (Heureka), Mateusza Drzewosowskiego (Interia.pl), Andrzeja Garapicha (PBI), Michała Gierę (Wirtualna Polska), Grzegorza Krzemienia (GoldenSubmarine), Pawła Suchockiego (Buzz Media), Teresę Wierzbowską (grupa Polsat).



Zasady przyjęć i opłaty – link http://www.civitas.edu.pl/nowe_media_zasady_oprzyjec_i_oplaty

Program – http://www.civitas.edu.pl/program_nowe_media

Formularz rekrutacyjny online – https://rekrutacja.civitas.edu.pl/