Nowa strona IAB Polska

21.01.2014
W środę, 22 stycznia br. wystartował nowy serwis internetowy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Nowa witryna oznacza znacznie lepszą i bardziej przejrzystą prezentację treści, swobodny dostęp z różnych urządzeń (smartfony, tablety) dzięki zastosowaniu idei responsywności, rozbudowane funkcje społecznościowe i dużo więcej multimediów. Zapraszamy do testowania nowego serwisu www.iab.org.pl.



Nowy serwis WWW Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska charakteryzuje się nową architekturą informacji, nową warstwą wizualną oraz lepszą prezentacją treści. Użytkownicy, a przede wszystkim firmy członkowskie IAB Polska znajdą w serwisie więcej multimediów, interaktywne kalendarze, gamę filtrów pozwalających w prosty i precyzyjny sposób dotrzeć do wybranych publikacji. Każda firma członkowska otrzymała również swój profil, w którym znajdziemy podstawowe dane o firmie wraz z odnośnikami. Nowa witryna internetowa Związku jest odpowiedzią na realizację celów strategicznych.



Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska znajduje się w procesie ewolucyjnych zmian, które mają na celu jeszcze skuteczniejsze reprezentowanie interesów branży internetowej. Widocznymi elementami tych zmian są między innymi nowe władze związku, zmiana lokalizacji siedziby na wygodne dla naszych gości centrum Warszawy, przestronna i nowoczesna sala konferencyjna, w której możemy wreszcie organizować szereg wydarzeń dla naszych członków. Kolejnym ważnym krokiem w rozwoju Związku jest ułatwienie komunikacji z firmami członkowskimi. Nowa strona internetowa IAB Polska to naturalna odpowiedź na takie potrzeby.

Oprócz samej witryny, zmieniona została także domena i jest nią teraz www.iab.org.pl. Dotychczas Związek dostępny był pod adresem www.iabpolska.pl. Jeszcze około miesiąca będą funkcjonować obok siebie serwisy stary i nowy, ponieważ cały czas jest przenoszony kontent.
W planach na ten rok znajduje się także uruchomienie bloga. Za projekt oraz realizację odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.


IAB Polska istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Celem statutowym Związku jest reprezentowanie interesów branży internetowej oraz szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie marketingu interaktywnego. IAB ma za zadanie m.in. informować o potencjale reklamowym internetu, pokazywać skuteczne rozwiązania marketingowe oraz tworzyć i promować standardy jakościowe.

Kontakt dla mediów:

Szymon Kuc

Szymon Kuc

Szymon Kuc


koordynator ds. marketingu i pr

E-mail: szkuciab.com.pl

M: +48 608 530 904