Najważniejsze fakty dotyczące konferencji Digital Research for Marketing (DR4M)

28.03.2014

Więcej niż 350 uczestników, 33 prelegentów, 20 pasjonujących prelekcji, porywający panel dyskusyjny – to w telegraficznym w skrócie konferencja Digital Research for Marketing (#DR4M) zorganizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Polskie Badania Internetu (PBI) 26 marca 2014 r. w Centrum Nauki Kopernik.

Konferencja Digital Research for Marketing (#DR4M) odbyła się 26 marca 2014 r. w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Uczestnicy wydarzenia mogli zdobyć wiedzę z zakresu wykorzystania narzędzi badawczych on-line w działalności firmy oraz działaniach strategicznych i marketingowych związanych z marką/produktem.

Digital Research for Marketing prezentacja

Prezentowane zagadnienia badawcze przedstawione zostały w łatwy i przystępny sposób – językiem korzyści biznesowych. Big Data, Consumer Journey, optymalizacja działań marketingowych online – to tylko niektóre tematy, które zostały poruszone podczas wydarzenia. Jedną z najważniejszych części konferencji był panel dyskusyjny podczas którego paneliści podjęli próby m. in: zdefiniowania czym jest Big Data, wskazania najlepszych zastosowań tej koncepcji.
Ponad 350 osób zarejestrowało swoją obecność. Słuchacze konferencji otrzymają dostęp do prezentacji oraz materiałów wideo z zapisem prelekcji.

Zobacz galerię zdjęć >

Konferencja Digital Research for Marketing nie mogłaby się odbyć bez wsparcia sponsorów oraz patronów konferencji.

Sponsorzy konferencji Digital Research for Marketing (DR4M):
Gemius SA – sponsor platynowy
Google – sponsor złoty
Blue Services – sponsor srebrny
Brand Fibres (by VML) – sponsor srebrny
GetBack – sponsor srebrny
Replise – sponsor srebrny

Patroni honorowi:
web.gov.pl, PARP, Centrum Adama Smitha, Krajowa Izba Gospodarcza, Konfederacja Lewiatan
Patroni medialni:
Newsweek, Radio PIN

Patroni branżowi:
Bankier.pl, gazeta.pl, GG, IDMNet, Interia.pl, Komputer Świat, Marketing przy kawie, Marketing w praktyce, Newspoint, NowyMarketing, ofeminim.pl, Onet.pl, Online Marketing Polska, Opne FM, SocialPress, WP.PL.

Więcej informacji na www.dr4m.pl

sponsorzy