Nadciąga wideorewolucja. Kto i jak zarobi na treściach wideo w Internecie

03.09.2013
Dłonie dwóch osób siedzących przy blacie. Ekran na którym wyświetone są wykresy.

Nadciąga wideorewolucja. Kto i jak zarobi na treściach wideo w Internecie

Podczas konferencji zastanowimy się, dokąd już doprowadził nas szybki rozwój internetowych formatów video.

Kto je ogląda, kto produkuje, a kto będzie oglądał i produkował za kilka lat. Co może oznaczać dla wielkich wytwórni filmowych i nadawców telewizyjnych rozwój serwisów OTT. Czy umacniające się na rynku platformy w rodzaju Netfliksa, Hulu i YouTube niszczą telewizję?

Zastanowić się, jakich treści video oczekują dziś internauci oraz jak z technicznego i prawnego punktu widzenia powinien być przygotowany kontent video . Ale – przede wszystkim – jak na nim zarobić. Niechęć do płacenia w sieci za internetowe video w Polsce to mit czy fakt? Kiedy reklamodawcy zaczną wydawać na internetową reklamę video znaczące części swoich budżetów oraz jak powinna wyglądać reklama video w sieci? Na te i inne pytania związane z rozwojem internetowego rynku postaramy się wspólnie z naszymi prelegentami znaleźć odpowiedzi w czasie dwudniowej konferencji.

Szczegóły i zgłoszenia: http://szkolenia.rp.pl/wydarzenie/info/2278,Nadciaga_videorewolucja.html