Monit24.pl w gronie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

13.03.2013
mężczyzna siedzący przy biurku przed komputerem, w tle,pod oknem, stoi młoda kobieta trzymająca w ręku dokumenty

Monit24.pl

Monit24.pl w gronie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Do grona Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła firma zajmująca się monitorowaniem serwisów internetowych – Monit24.pl.



Celem przystąpienia Monit24.pl jest dzielenie się własnym doświadczeniem z zakresu prawidłowego działania serwisów internetowych, ich dostępności, szybkości działania i bezpieczeństwa. Firma chce mieć realny wpływ na stan bezpieczeństwa w Internecie, podniesienie jakości usług świadczonych drogą elektroniczną i szerzenie świadomości związanej z umowami SLA systemami wysokiej dostępności HA i rozwiązaniami opartymi o Cloud Computing.


- Przystąpienie Monit24.pl do IAB (Interactive Advertising Bureau) to dla naszej firmy bardzo duże wydarzenie, do którego przygotowywaliśmy się już od kilku miesięcy. Ponieważ jednym z ważniejszych zadań IAB jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu, chcemy dzielić się swoim wieloletnim doświadczeniem z innymi podmiotami gospodarczymi oraz użytkownikami Internetu na szerszą niż dotąd skalę w zakresie optymalizacji działania i dostępności serwisów internetowych. Chcemy również tworzyć rynek marketingu interaktywnego i mieć faktyczny wpływ na jego zmiany oraz poprawę bezpieczeństwa w sieci. Wierzymy, że współpraca z IAB i współtworzenie standardów oraz dobrych praktyk w zakresie poprawy bezpieczeństwa rynku internetowego przyniesie wymierne korzyści dla całej społeczności internetowej. Jesteśmy dumni z członkostwa w IAB Polska. Oczekuję, że jako firma specjalizująca się w monitorowaniu działania serwisów internetowych będziemy aktywnym członkiem tej organizacji.




O firmie Monit24.pl



Monit24.pl to polska firma, która od 2007 r. dostarcza usługi monitoringu szybkości działania i dostępności serwisów internetowych i e-aplikacji. Autorski system jest skierowany do najbardziej wymagających klientów, którymi są banki, instytucje finansowe, agencje rządowe, dostawcy usług internetowych, firmy hostingowe, portale, wydawnictwa, sklepy internetowe. Poza działalnością komercyjną firma prowadzi badania jakości usług w Internecie dla konkursu „Złota Strona Emitenta” organizowanego co roku przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych dostarczając danych o działaniu e-serwisów spółek GPW.