Mobile Institute nowym członkiem nadzwyczajnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

06.03.2014
Mobile Institute logo IAB Polska
Mobile Institute to mobilna agencja badawcza

Mobilna bo współpracując z konsumentami i klientami wykorzystuje na niespotykaną dotąd skalę urządzenia i technologie mobilne. Dzięki temu jesteśmy wygodni, wiarygodni i przyjaźni cenowo. Powstaliśmy, żeby umożliwić firmom prowadzenie mądrego biznesu opartego o wiedzę rynkową, a konsumentom zapewnić nową jakość komunikacji z firmami właśnie. Wszystko po to, żeby wspólnie tworzyć i ulepszać produkty, usługi, reklamy, czy aplikacje. Ankiety to tylko ułamek naszej oferty. Konsumentom dajemy się też wykazać w ciekawszych inicjatywach jak: open innovation, badania w terenie, konkursy i quizy. W Mobile Institute na co dzień wykorzystujemy technologie mobilne, a Internet jest dla nas naturalnym środowiskiem rozwoju, sprzedaży i promocji, dlatego nie zastanawialiśmy się długo nad przystąpieniem do IAB – było to dla nas poniekąd oczywiste. IAB oferuje dostęp do wiedzy, możliwość współpracy branżowej i cross-branżowej, a także wsparcie ekspertów, dzięki czemu nasza firma będzie się mogła szybciej rozwijać i uniknąć wielu błędów jakie popełnia się „żeglując samotnie”, nie tylko w sieci. My także chcemy wesprzeć IAB, oferując między innymi stały dostęp do wiedzy konsumenckiej oraz narzędzia ułatwiające uzyskanie i wykorzystanie feedback’u klientów czy członków organizacji. Duże nadzieje wiążemy też z pracą w grupach roboczych w obszarach badań rynku i marketingu mobilnego. Generalnie jesteśmy przekonani, że współpraca z IAB to wyłącznie korzyści dla obu stron