MIXX Awards & Conference 2014 – tylko case studies!

30.10.2014

MIXX Awards & Conference 2014 odbędzie się już 6 listopada. W tym roku postawiono na całkiem nową formułę MIXX Awards & Conference 2014. Zaprezentowane zostaną na niej wyłącznie case studies – we wspólnych wystąpieniach agencji i ich klientów.  Prezentujemy program konferencji i prelegentów.

PROGRAM MIXX Awards & Conference 2014

Jak wypłynąć Łodzią? Kampania więcej niż 360 stopni (godz: 9.40 – 10.00)

 „Łódź Pozdrawia” to akcja crossmediowa , w której internet odegrał kluczową rolę wsparcia. To pierwsza tak wielokanałowa kampania samorządowa – bardziej podobna do kampanii promocyjnej, marki komercyjnej niż miejskiej. Temat przedstawią Magdalena Szmidt, Dyrektor Zarządzająca, MOSQI.TO oraz Bartłomiej Wojdak, Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z zagranicą Miasta Łódź

Jak pewien Islandczyk przekonał Polaków do wyjątkowości Prince Polo” – od unikalnego insightu do wiarygodnej historii marki (10.00 – 10.20)

Kampania „Wybierzmy polskie TOCOŚ” miała na celu uświadomić Polakom ich unikalność i odkryć Prince Polo na nowo. Interaktywne kanały komunikacji były centrum wydarzeń i miejscem zaangażowania odbiorców w interakcję z marką. Kampanię przedstawią Piotr Opłotny, Business Director w Starcom MediaVest Group oraz Aleksandra Kotulska, Brand Manager Milka Biscuits Poland and Baltics & Delicje Poland

Kolorowa Polska – ogólnopolskie badanie preferencji kolorystycznych Polaków dla Dekoral Fashion (10.20 – 10.40)

Zintegrowana cross-mediowa kampania wizerunkowa. Celem było zwiększenie świadomości i rozpoznawalności nazw kolorów Dekoral Fashion oraz uczynienie z marki eksperta numer 1 w zakresie kolorów. Dzięki synergii elementów kampania uzyskała świetne wyniki.  W czasie konferencji MIXX Awards & Conference 2014 kampanię przedstawią Robert Sosnowski, Dyrektor Zarządzający, Biuro Podróży Reklamy oraz Wojciech Kapelusz, Online Marketing Manager PPG

Otwórz miasto – czyli jak skutecznie trafić do konsumentów z dużych miast (10.40 – 11.00)

Akcja Heinekena „Otwórz miasto” była skierowana do młodych rozrywkowych ludzi z dużych miast. Miała pomóc aktywnym mieszkańcom spędzać ciekawie czas w mieście.  Akcję zaprezentują Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, Członek Zarządu Starcom MediaVest,
Anna Gumkowska, Zastępca Dyrektora Działu Content Marketing, AGORA SA oraz Małgorzata Dyjak, Kierownik marki Heineken w Grupie Żywiec.

SunVan – jak skutecznie polaczyc dzialania digital z eventami offline na przykladzie tegorocznej aktywacji Lipton Ice Tea (11.00 – 11.20)

Kampania dla Lipton Ice Tea, miała na celu wsparcie zmiany logotypu i opakowań produktu oraz nowej komunikacji Lipton Ice Tea „Jasna strona ORZEŹWIENIA!”, jako marki radosnej, dynamicznej i nowoczesnej. Jedynym z jejelementów była podróż Sunvana Lipton Ice Tea po Polsce. W komunikacji udało nam się spójnie połączyć online i offline.  O szczegółach opowiedzą Olgierd Cygan, Prezes Zarządu, Digital One oraz Łukasz Prosiński, Brand Manager – Lipton Ice Tea, PepsiCo Poland.

Szlachetna Paczka: jak stworzyć i skoordynować skuteczną kampanię marketingową (11.20 – 11.40)

Szlachetna paczka to największy projekt Stowarzyszenia WIOSNA. Akcja ma charakter ogólnopolski i jak żadna inna akcja charytatywna w kraju łączy działania setek tysięcy osób. O projekcie w czasie MIXX Awards & Conference 2014 opowiedzą Kornel Dulęba, Semahead (Interia) oraz Jakub Marczyński, Stowarzyszenie Wiosna

Chcę się dziś całować! – czy takie słowa ukochanej osoby powstrzymają kierowcę od łamania przepisów? Case study kampanii Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym dla Fundacji PZU (11.40 – 12.00)

Kampanie wspierające bezpieczeństwo na drodze z reguły epatują tragedią i straszą. Czy to jest skuteczne?  Fundacja PZU w swojej kampanii „STOP Wariatom Drogowym” wyłamała się z dotychczasowego schematu i postawiła na pozytywny przekaz i wspieranie dobrych emocji.  Opowiedzą o tym Mona Szychowiak, Senior Strategy Planner w VML Poland oraz Agnieszka Kiewesz, Główny Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej w PZU.

Wizz Air – sprzedaż biletów lotniczych za pomocą Facebooka (13.00 – 13.20 )

Działania w social media nie służą tylko budowaniu i umacnianiu wizerunku. Facebook sprawdza się jako doskonałe narzędzie sprzedażowe – zarówno w zakresie uzyskiwanych kosztów konwersji jak i wolumenu sprzedaży. Podczas prelekcji posłuchamy, jak testować i optymalizować Facebooka pod kątem sprzedaży.  Opowiedzą o tym Adrian Pietraszkiewicz, Dyrektor Kreatywny, Fenomem oraz Ildikó Áncsán, Marketing Manager, Wizz Air Hungary Ltd.

„Małe jest wielkie” czyli o tym jak wykorzystać siłę lokalnego patriotyzmu do stworzenia masowej aktywacji (13.20 – 13.40)

Poprzednia edycja kampanii „Milka. Wybierzmy Najmilsze Miasto w Polsce”sprawiła, że marka po raz pierwszy została liderem sprzedaży czekolady w Polsce. W tegorocznej edycji marka udowodniła, że można jeszcze usprawnić ten mechanizm. Jak Milka trafiła w emocjonalne potrzeby lokalnych społeczności ? W czasie MIXX Awards & Conference 2014 zdradzą to uczestnikom Magda Kolenkiewicz, Managing Director Starcom Polska oraz Beata Kucejko–Pełka, Senior Brand Manager Milka na Polskę i kraje bałtyckie.

Wymiana lodówki jakiej nikt jeszcze nie widział – skuteczny viral (13.40 – 14.00)

Jak skutecznie wykorzystać viral w kampanii? Jakie warunki powinno spełnić video, aby mieć potencjał virusowy i co powinien zrobić klient, który marzy o skutecznym viralu? O tym wszystkim będzie się można dowiedzieć w czasie prezentacji prowadzonej przez Łukasza Kępińskiego, ClickAd Interactive oraz Baartosza Jeziorańskiego, Haier.

Młodość online… i jesteś u siebie! – budowa świadomości marki w internecie (14.00 – 14.20)

Jaki wpływ ma kampania internetowa na świadomość marki w grupie 19-24? Jaki wpływ ma kampania online na monetaryzację serwisu? W większości kampanii wizerunkowych internet jest elementem szerszego media miksu. W tej prezentacji wyizolowano wpływ samej kampanii online na świadomość marki w określonej grupie wiekowej. Temat przedstawią Łukasz Kościelny, Interactive Media Manager Performics, Iza Słomczewska, Brand Manager branży nieruchomości Grupy Polskapresse oraz Mikołaj Gawełda, Marketing Manager branży nieruchomości Grupy Polskapresse.

Można inaczej (14.20 – 14.40)

Case study, prawdopodobnie pierwszego na świecie (w Polsce na pewno) talent show zrealizowanego wyłącznie w Internecie. Do projektu zaangażowano 14 topowych youtuberów (twórców video na YouTube). Projekt zanotował 4 miliony wyświetleń obrandowanego contentu na YouTube. O projekcie opowiedzą Barbara Sołtysińska, CEO LifeTube oraz Patrycja Giurko, Marketing Manager Hoop Polska.

Wzrost sprzedaży w kampaniach internetowych za pomocą programmatic oraz streaming CRM – na przykładzie kampanii retargetingowej Travelplanet.pl (15.00 – 15.20)

Jak nowa technologia programmatic może być skutecznie wykorzystywana w kampaniach sprzedażowych? Przedstawiona w case study strategia kampanii Travelplanet.pl prowadzonej przez Sociomantic polegała na wykorzystaniu programmatic – technologii RTB oraz streamingu CRM w zindywidualizowanym przekazie reklamowym. Wszystko t wyjaśnią Mariusz Pawełczyk, Sales Director Central & Eastern Europe w Sociomantic Labs oraz  Radosław Damasiewicz, Dyrektor Marketingu i E-commerce Travelplanet.pl.

Cała Polska Tańczy Twista – łatwo powiedzieć trudniej zrobić . O tym, że wystarczy zaangażować niewielu, by zwrócić uwagę wielu (15.20 – 15.40)

Jak skutecznie zaangażować społeczność do promowania marki?  Zadaniem słuchaczy radia ESKA było nagranie krótkiego filmiku, w którym tańczą twista do muzyki z reklamy jogurtu Twist. O efektach akcji usłyszymy w prezentacji przedstawionej przez Andrzeja Tuzinowskiego, Dyrektor Pracowni Kreatywnej Time/IDMnet broker TV, Joanny  Głuskowskej, Dyrektor Działu Wsparcia Sprzedaży IDMnet oraz Moniki Wójcickiej, Head of UM Entertainment.

Lifecycle marketing in (r)e-commerce: How rebuy drives excellent conversion with individual and efficient communication (Marketing (r)e-commerce:  Jak uzyskać doskonałą konwersję dzięki spersonalizowanej i efektywnej komunikacji w czasie rzeczywistym) (15.40 – 16.00)

Wystąpienie w języku angielskim o tym, jak dzięki odpowiednim danym od klientów przygotować spersonalizowany „content”,  rozdystrybuować go w odpowiednich kanałach i zwiększyć tym sposobem konwersję. Opowiedzą o tym Jens Fischler, International Director, optivo GmbH oraz Britta Backhaus, Kierownik CRM & Corporate Communications, reBuy reCommerce GmbH.

Po konferencji w warszawskim klubie Palladium odbędzie się uroczysta gala, podczas której wyłonieni zostaną zwycięzcy w konkursie MIXX. W tym roku napłynęły aż 134 projekty, zgłoszone w 13 kategoriach. 

Bilety na konferencję oraz galęMIXX Awards & Conference 2014 do nabycia: https://www.mixx-awards.pl/mixx/rejestracja?back=/kup-bilet

MIXX Awards & Conference 2014 to konkurs międzynarodowy z tradycją sięgającą 2005 roku, kiedy to po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory stał się jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej. W Polsce konkurs MIXX organizowany jest już po raz ósmy. Jest drugim, po belgijskim, o tak długiej historii w Europie. W dniu rozdania nagród od 2013 r. odbywa się MIXX Conference – konferencja w całości poświęcona tematyce efektywności kampanii reklamowych, gdzie prezentowane są wyłącznie case studies we wspólnym wystąpieniu agencja + klient.