MIXX Awards & Conference 2013 w nowej formule

07.08.2013
stół, dokumenty

MIXX Awards & Conference 2013 w nowej formule

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz siódmy ogłasza konkurs dla twórców najlepszych kampanii reklamowych w internecie – MIXX Awards 2013.

Celem konkursu jest wybranie najciekawszych interaktywnych kampanii reklamowych roku oraz zaprezentowanie ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki. Zwycięzców poznamy podczas gali MIXX Awards 2013 – 6 listopada br. w Palladium w Warszawie. W dniu rozdania nagród po raz pierwszy odbędzie się MIXX Conference – wydarzenie poświęcone tematyce efektywności kampanii reklamowych. Tegoroczny MIXX odznacza się szeregiem nowości a nowa odsłona otrzymała nazwę MIXX Awards & Conference 2013.

Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Najlepsze rozwiązania zostaną zaprezentowani reklamodawcom, dysponentom budżetów reklamowych.

Twórcy najlepszych kampanii reklamowych w internecie mogą zgłosić swoje prace aż w 13 kategoriach konkursowych:

  • kampania wizerunkowa,
  • wprowadzenie nowego produktu na rynek,
  • bezpośredni odzew,
  • najlepsze zastosowanie nowych mediów,
  • marketing społecznościowy,
  • wideo online,
  • gry,
  • branded content,
  • lojalność wobec brandu,
  • kampanie społeczne i non-profit,
  • kampanie cross-mediowe,
  • mobile/apps/tablets,
  • strona brandowa.
  • Najwyżej oceniona kampania w ogóle bez podziału na kategorie otrzymuje tytuł ‘Best in Show’. Organizator konkursu – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz wszystkie firmy członkowskie Związku zgłaszają kandydatów do „Nagród za dokonania”:

  • Człowiek Roku,
  • Marketer Roku,
  • Agencja Roku oraz
  • Dom Mediowy Roku.
  • To nowość, ponieważ w poprzednich edycjach konkursu kandydatury oraz nagrody w powyższych kategoriach przyznawał Zarząd IAB Polska.

    Do MIXX Awards 2013 mogą zostać zgłoszone polskie interaktywne kampanie reklamowe, które były wyemitowane w okresie od 17 września 2012 roku do 16 września 2013. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest nadesłanie za pomocą systemu zgłaszania kampanii znajdującego się na stronie www.mixx-awards.pl do 16 września br.:

  • opisu kampanii,
  • filmu ze zgłoszonej kampanii, nie dłuższy niż 30 sekund.
  • adresu strony internetowej Kampanii z dostępnymi kreacjami wykonanymi w ramach kampanii lub dodatkowymi materiałami wykonanymi przez twórców kampanii.
  • Oceny nadesłanych prac dokonuje profesjonalne Jury składające się z wybitnych przedstawicieli agencji, domów mediowych oraz marketerów (klientów). Jury skrupulatnie ocenia każde z nadesłanych zgłoszeń. System oceny jest transparentny, określony w regulaminie znajdującym się na stronie internetowej konkursu a nad całością przebiegu głosowania czuwa zewnętrzny audytor – firma PWC.

    Laureatów konkursu poznamy podczas gali rozdania nagród MIXX Awards 2013, która odbędzie się o godzinie 20.00, 6 listopada 2013 roku w Palladium w Warszawie. W trosce o rozwój branży i edukację rynku w dniu uroczystego rozdania nagród zaplanowana została organizacja jednodniowej konferencji MIXX Conference. Konferencja będzie w całości poświęcona tematyce efektywności kampanii reklamowych w internecie. Konferencja skierowana jest do działów marketingu, działów interaktywnych dużych firm i korporacji oraz do branży interaktywnej. Program poznamy wkrótce.

    W swych założeniach chcemy, aby MIXX Conference posiadała formułę case study, w których prezentowane będą kampanie ze szczególnym uwzględnieniem problemów związanych z ich realizacją i sposobów na radzenie sobie z nieoczekiwanymi sytuacjami. W szczególności chcemy pokazać kampanie z perspektywy agencja+klient.

    MIXX Conference będzie wydarzeniem cyklicznym organizowanym wspólnie z galą MIXX Awards, dlatego organizator postanowił nadać nową nazwę wydarzeniu: MIXX Awards & Conference.

    MIXX Awards to międzynarodowy konkurs z tradycją sięgającą 2005 roku, kiedy to po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory z powodzeniem jest rozwijany w wielu krajach świata i stał się jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej. W Polsce organizowany jest od 2007 roku, jest drugim po belgijskim o tak długiej historii w Europie. MIXX Awards jest uhonorowaniem dziesiątków godzin pracy i talentu zespołów – twórców kampanii reklamowych online. To konkurs, którego nie możemy porównać do żadnego innego, ponieważ profesjonalne jury ocenia wszystkie aspekty marketingu internetowego, w tym: strategii, realizacji, umiejętność wykorzystania mediów, efektywność i ROI.

    Więcej informacji o konkursie, w tym regulamin i formularz zgłoszeniowy, można znaleźć na stronie: www.mixx-awards.pl.