MIXX AWARDS 2012. Zwycięzców poznamy 7 listopada.

26.07.2012
Troje ludzi wspólnie pracuje

MIXX AWARDS 2012

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, po raz szósty w swojej historii, podjął się zorganizowania konkursu kreatywnego i przyznania nagród MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych realizowanych w internecie. To już 7 listopada, w Palladium.

Nagrody MIXX Awards („Marketing and Interactive Excellence”) przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Pomysł nagród MIXX powstał w amerykańskim oddziale IAB w 2005 roku i od tamtej pory cieszy się coraz większą popularnością. W Polsce w tym roku nagrody MIXX Awards zostaną przyznane po raz szósty.



Zgłoszenia do 17 września

Twórcy reklam mogą przesyłać swoje kreacje do 17 września br. Jak zgłosić kampanie? Należy odwiedzić witrynę internetową nagród MIXX www.mixx-awards.pl a następnie, wykorzystując formularz znajdujący się na stronie konkursu zaprezentować swoją pracę.



13 kategorii konkursowych



Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy wyłoni zwycięzców w 13 kategoriach konkursowych. Poniżej prezentujemy wszystkie kategorie:


1) Kampania wizerunkowa

2) Wprowadzenie nowego produktu na rynek

3) Bezpośredni odzew

4) Najlepsze zastosowanie nowych mediów

5) Marketing Społecznościowy

6) Gry

7) Wideo-online

8) Branded content

9) Lojalność wobec brandu

10) Kampanie społeczne i non-profit

11) Kampanie cross-mediowe

12) Mobile/apps/tablets

13) Strona Brandowa




Gala

Wieczorem pierwszego dnia Internet Poland Conference & Expo2012, tj. 7 listopada, w klubie Palladium, odbędzie się uroczysta gala rozdania nagród za najlepsze internetowe kampanie reklamowe – MIXX Awards 2012.



Więcej informacji na http://www.mixx-awards.pl