MIXX Awards 2012 – policzono, zważono, zostanie rozdzielone już 7 listopada

04.10.2012
młoda uśmiechnięta kobieta stoi przed tablicą, na której jest narysowany wykres

IAB Global Calendar of Events 2014

Zakończyło się głosowanie Jury w konkursie MIXX na najbardziej efektywne kreacje reklamowe w internecie.

Corocznie konkurs ten organizowany jest przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W tym roku ostatecznie zostało dopuszczonych 113 kampanii. W dniach 21 – 28 września odbywało się głosowanie Jury. Zwycięzców poznamy 7 listopada podczas uroczystej gali w Palladium.


MIXX to nagrody przyznawane za kampanie interaktywne, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności w danym roku. Celem konkursu jest zaprezentowanie najlepszych rozwiązań kreatywnych i ich twórców reklamodawcom.


- Gratuluję wszystkim agencjom i domom mediowym, które zgłosiły swoje kampanie do konkursu MIXX Awards za tak wielki odzew i zaangażowanie.



Wtorek, 18 września (termin zgłoszeń został przesunięty o jeden dzień ze względu na liczne prośby ze strony zgłaszających kampanie), był ostatecznym terminem nadsyłania zgłoszeń do konkursu. Ostatecznie do konkursu zostało dopuszczonych 113 w 12 kategoriach konkursowych.



W dniach 21-28 września Jury w skład którego wchodzą eksperci zarówno agencji i domów mediowych, jak i strony klienckiej. Jury oceniło jakość nadesłanych prac nie tylko w poszczególnych kategoriach, bowiem została także przynana nagroda „Best In Show” dla najlepszej kampanii w ogóle w 2012 roku.



Zwycięzców MIXX Awards 2012 poznamy już 7 listopada podczas uroczystej gali w Palladium. Bilety na galę można już nabyć po wypełnieniu formularza znajdującego się pod adresem: http://www.mixx-awards.pl/kup_bilet



W dniach 7-8 listopada odbywać się będzie także IAB Akademia eCommerce. Dwudniowa konferencja poświęcona zagadnieniom sprzedaży w internecie.



Więcej na http://www.MIXX-Awards.pl