MIXX Awards 2012 – ostatnie dni przyjmowania zgłoszeń

12.09.2012
KRRiT: wzór sprawozdania dla dostawców VoD

MIXX Awards 2012

MIXX Awards to konkurs kreatywny którego celem jest nagrodzenie najlepszych kampanii interaktywnych.


Jeszcze tylko przez 5 dni będzie można zgłosić kampanię do konkursu MIXX Awards 2012. To już szósta edycja MIXX Awards organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.



Agencje, domy mediowe, działy kreacji, wydawcy, którzy jeszcze nie zgłosili swoich kampanii internetowych do konkursu MIXX Awards 2012, mają na to tylko 5 dni.



Nagrody MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniać będzie wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność.
Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Celem konkursu jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki.



Jury polskich nagród MIXX będzie oceniało i nagradzało najlepsze kampanie interaktywne. Kampanie będą oceniane w 13 kategoriach. Najważniejszym momentem podczas tego wydarzenia będzie nagrodzenie najlepszej kampanii nagrodą – Best In Show.



Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas uroczystej Gali 7 listopada w Palladium.
Więcej informacji na http://www.mixx-awards.pl