Mint Media w IAB Polska

14.03.2013
Kobieta stojącca przy tablicy prezentuje wykres

Mint Media w IAB Polska

Agencja interaktywna Mint Media dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

To krok w rozwoju firmy na rynku social mediów i marketingu mobilnego.



Mint Media jest jednym z największych graczy na rynku social mediów. Firma współpracuje z wieloma domami mediowymi oraz bezpośrednio z przedsiębiorstwami takimi jak: PKO BP, Browary Lubelskie, Polpharma czy Simple Express.


- Wejście do IAB Polska to ważne wydarzenie w historii naszej firmy. Mamy nadzieję, że nasz udział w IAB Polska przyniesie również korzyści całej branży internetowej, ze szczególnym uwzględnieniem social mediów i mobile’a. Będziemy współpracować w ramach grup roboczych i starać się, aby rozwój internetowej branży w Polsce był jeszcze bardziej dynamiczny.




O Mint Media



Mint Media to agencja interaktywna, oferująca zintegrowane strategie marketingowe w sferze social media. Była jedną pierwszych agencji w Polsce, która oferowała pakiety mediowe w oparciu o Facebooka. Była też jedną z pierwszych agencji, które wyprodukowały dedykowane rozwiązania w oparciu o aplikacje na Facebooku.



Dziś, mając za sobą ponad 500 projektów, zrealizowanych dla największych domów mediowych i agencji interaktywnych w Polsce nadszedł czas, aby wiedzą i kompetencjami podzielić się także z klientami bezpośrednimi, wśród których znajdują się już m.in. PKO Bank Polski, Browary Lubelskie, Polpharma, Simple Express czy FOX International Channels Polska.