M@il My Day II – konferencja email marketingowa

01.04.2014

20-21 maja 2014 roku w warszawskim Multikinie odbędzie się konferencja email marketingowa M@il My Day. Będzie to wydarzenie w całości poświęcone tematyce email marketingowej. Firmy członkowskie IAB Polska mają 25% rabat.

Pomysł na konferencję powstał w roku ubiegłym, kiedy to organizatorzy postanowili odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę email marketingową.

Pierwsza edycja okazała się być sukcesem. Ankieta, którą przeprowadziliśmy po konferencji utwierdziła nas w przekonaniu, że jest potrzeba organizacji takich wydarzeń i że robimy to dobrze. Postanowiliśmy więc iść za ciosem i w tym roku również zorganizować konferencję, jednak tym razem w Warszawie. Mamy nadzieję, że Stolica przyjmie nas ciepło i spotkamy ludzi interesujących się email marketingiem i chcących poznawać dobre praktyki. Zaproszeni Prelegenci, z pewnością zainspirują Uczestników i dadzą impuls do zmian na lepsze. Serdecznie zapraszam na M@il My Day II.

W tym roku, pierwszego dnia, wśród Prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę, Pawła Tkaczyka, Monikę Mikowską czy Romana Łozińskiego. Przedstawione zostaną zarówno przydatne case study jak i potrzebne prawnicze kwestie. Drugi dzień natomiast przeznaczony będzie na warsztaty, podczas których w elitarnych grupach eksperci będą uczyć jak prowadzić działania email marketingowe.

Organizatorzy za cel stawiają sobie podniesienie poprzeczki z roku ubiegłego i dostarczenie Uczestnikom jeszcze większej dawki email marketingowej wiedzy.

Ilość miejsc jest ograniczona, więc nie czekaj i zapisz się już dziś >> www.mailmyday.pl

Firmy członkowskie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska mają 25% rabat – kod rabatowy należy wpisać na stronie. Kod to: MMD2.

Kontakt ws. konferencji:
M@il My Day – konferencja@mailmyday.pl
www.mailmyday.pl
www.facebook.com/MailMyDay