Mariusz Wąsiński w Radzie Nadzorczej IAB Polska

20.08.2014
Mariusz Wąsiński IAB Polska
Mariusz Wąsiński, Wiceprezes i Dyrektor Sprzedaży w Media Impact Polska, został członkiem Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Rada Nadzorcza IAB Polska jest organem składającym się z przedstawicieli Członków Zwyczajnych Związku. Poprzez ten organ firmy członkowskie sprawują kontrolę oraz wpływają na strategię IAB Polska. Oprócz Mariusza Wąsińskiego w skład Rady Nadzorczej IAB Polska wchodzą: Robert Biegaj (Interia.pl), Tomasz Jażdzyński (GG Network), Anna Kaczmarka (IDMNet), Joanna Pawlak (WP.PL), Anna Podkowińska (Agora), Tomasz Rzepniewski (MEC), Anna Sakowicz (Starcom MediaVest), Mariusz Stecki (TVP), Teresa Wierzbowska (Redefine).

Jako członek rady nadzorczej mam zamiar intensywnie wspierać proces rozwijania rynku reklamy internetowej w Polsce,  a także pomagać w realizowaniu nowych celów, które wspólnie z radą określimy jako strategiczne. Niezmiennie jednym z najważniejszych zadań dla IAB jest edukacja rynku i proaktywna promocja rozwiązań mediowych wspierających branżę internetową. Chciałbym aby te działania odpowiadały realnym potrzebom branży, były przydatne i inspirujące dla klientów oraz domów mediowych.

Mariusz Wąsiński rozpoczął swoją karierę w Broker FM jako menedżer sprzedaży, następnie od 2005 r. w Axel Springer zarządzał działem handlowym. Po fuzji z Ringier w 2010 roku, został mianowany przez Ringier Axel Springer Polska na stanowisko Chief Commercial Officer, gdzie zarządzał całym biurem reklamy. W Media Impact Polska od początku istnienia spółki (styczeń 2014) – najpierw jako Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży Specjalnej, od 1 lipca jako Wiceprezes i Dyrektor Sprzedaży.