Maciej Hoffman na czele Grupy Roboczej E-commerce w IAB Polska

11.06.2014

Maciej Hoffmann został nowym szefem grupy roboczej e-commerce działającej przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Maciej Hoffmann, Business Development Manager w MEC Global od początku czerwca pełni obowiązki szefa Grupy Roboczej E-commerce w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Zastąpił na tym stanowisku Radosława Tyszko.

Hoffmann ma 13-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Na rynkach polskim i zagranicznych (USA, Kanada, Słowenia, Czechy, Węgry, Rumunia) prowadził szereg projektów marketingowych. Od 7 lat zajmuje się głównie marketingiem internetowym, w szczególności projektami typu e- commerce, performance oraz lead generation. Zarządzał działami, specjalizującymi się w e-commerce i direct marketingu. Członek międzynarodowej organizacji Direct Marketing Association, uczestnik wielu seminariów i konferencji, zrealizował ponad 100 projektów internetowych. Obecnie związany z domem mediowym MEC, gdzie odpowiada za rozwój biznesu, e-commerce oraz nowoczesne kanały akwizycyjne.

Grupy robocze działające w ramach IAB Polska skupiają specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. W pracach grup roboczych może uczestniczyć każda firma zrzeszona w IAB Polska. Celem prac grup roboczych jest opracowanie m. in.: schematów najlepszych rynkowych standardów, wyników ciekawych badań i case studies, raportów rynkowych.