L’Oréal, Renault, Unilever, Nestlé debate ‘The Battle of the Screens’ podczas Interact Congress w Barcelonie

28.02.2013
sala konferencyjna iab polska

The Battle of the Screens

7. edycja dorocznej konferencji Interact organizowanej przez IAB Europe odbędzie się w dniach 23-24 maja 2013 w Hotelu „W” w Barcelonie.

IAB Europe ma przyjemność ogłosić temat tegorocznego kongresu Interact. „The Battle of the Screens: Compete or Collaborate?” pokaże uczestnikom wydarzenia w jaki sposób reagować na wyzwanie coraz większej fragmentaryzacji mediów i proliferacji ekranów a zarazem pomoże firmom dostarczyć ich klientom lepsze doświadczenie marki.



Reklamodawcy: Georges-Edouard Dias, Senior Vice President, digital business, L’Oréal, Patrick Hoffstetter, Director of The Digital Factory, Renault, Geoff Seeley, Global Communications Planning Director at Unilever and Pete Blackshaw, Global Head of Digital & Social Media, Nestlé – oto keynote speakerzy tegorocznego kongresu. Będą dyskutować o tym jak zachowania konsumentów zmieniły się z związku z boomem smartfonów i tabletów. ‘The Battle of the Screens’ – w autonomicznym świecie marketingu cyfrowego ekrany stają się niejako polem walki.



Reklamodawcy walczą o wiedzę co zrobić by wykorzystując różnorodność platform uzyskać jak najlepsze wyniki sprzedażowe, a w tym samym czasie dochodzi do walki struktur zapobiegających lepszej integracji. W międzyczasie klienci nie widzą tego w ten sposób, oni po prostu korzystają z różnych ekranów w dowolnym miejscu i czasie, aby dostać to czego chcą i kiedy chcą. Więc jakie są możliwości dla reklamodawców, agencji i wydawców do tworzenia relewantnych i potężnych doświadczeń dla klienta oraz uwolnienie pełnego potencjału tak zróżnicowanych platform z których korzystają konsumenci?



Interact 2013 zgromadzi przedstawicieli czołowych europejskich reklamodawców, agencji interaktywnych, wydawców oraz regulatorów i decydentów podczas dwudniowej debaty w Barcelonie.



W pierwszym dniu, 23 maja, eksperci zaprezentują najnowsze osiągnięcia w branży cyfrowej w trzech blokach tematycznych:
Digital business trends (w tym wyniki roczne Adex benchmark), consumer research and standardisation initiatives in Europe.
Nowelizacje prawa europejskiego dotyczące ochrony danych osobowych, ograniczeń prawnych, zagrożenia związane ze zjawiskiem wieloekranowości, samoregulacja dla reklamy behawioralnej;
Inspiracje: płynące od i do branży reklamowej. Najciekawsze case’y , zwycięskie kampanie, najnowsze technologie i innowacje.



Dzień drugi, 24 maja. Strategie i taktyki liderów branży interaktywnej. Z prezentacji dowiemy się m.in:
Odpowiedzi agencji interaktywnych na wyzwania świat multi-screen i post-digital konsumentów;
Innowacje w doświadczeniu użytkowników związanych z kontentem. Marka na wielu urządzeniach;
Postawy wiodących marek wobec wielu ekranów;
Zwycięskie strategie wydawców;
Najnowsze narzędzia pomiaru audytorium (ewolucja, zmiany, wpływ reklamowy).



Podczas kongresu zostaną rozdane europejskie nagrody MIXX Europe oraz Research Awards – dla najlepszych europejskich kampanii interaktywnych. Natomiast najistotniejsze medialne projekty cyfrowe roku zostaną nagrodzone na Gali Awards Dinner.


Pomimo ponurych czasów panujących w europejskiej gospodarce, branża internetowa nadal rośnie i pomaga całemu europejskiego ekosystemowi cyfrowemu tworzyć innowacyjne produkty i usługi, co z kolei wzbogaca wieloekranowe doświadczenia konsumentów. Delegaci Interacta będą mieli okazję wysłuchać liderów branży, podzielić się najlepszymi praktykami i dołączyć do czołówki firm, które kształtują przyszłość reklamy cyfrowej. IAB Europe, jako głos branży interaktywnej Europy, organizuje najbardziej wpływowe wydarzenie w branży, pomaga firmom w sektorze innowacji i wymiany, aby lepiej zrozumieć wyzwania współczesnej gospodarki.