LeadR dołącza do grona członków nadzwyczajnych IAB Polska

03.02.2014

LeadR Sp. z o.o. to agencja interaktywna specjalizującą się w gromadzeniu, zarządzaniu oraz monetyzacji baz danych osobowych. Dodatkowo spółka oferuje usługi planowania i realizacji dedykowanych kampanii lead generation. LeadR Sp. z o.o. dysponuje ponad milionem własnych rekordów B2C, a monetyzuje ponad 6,5 miliona rekordów. W ramach swojej działalności spółka uruchomiła w 2012 roku projekt Leads Guardian, zwiększający konwersję landing page. Na początku 2013 roku agencja utworzyła własną markę Email Network, oferującą pełną obsługę w zakresie planowania i przeprowadzania kampanii email marketingowych. Agencja LeadR kompleksowo przygotowuje i realizuje strategie obecności marek w obszarze on-line; projektuje oraz przeprowadza kampanie, których celem jest wzrost sprzedaży produktów lub usług.

 

LeadR logo IAB Polska

 

Więcej informacji na temat spółki dostępnych jest pod adresem:
www.leadr.pl

 

- Rozpoczęcie współpracy z IAB Polska jest niezwykle ważnym krokiem, pieczętującym dojrzałość organizacyjną spółki. Stanowi potwierdzenie najwyższych standardów współpracy z klientami oraz świadczenia usług na najwyższym poziomie. Przynależność do grona członków IAB to nie tylko prestiż, ale również odpowiedzialność związana z reprezentowaniem branży internetowej w Polsce. Swoją wiedzą i doświadczeniem chcemy dzielić się ze wszystkimi partnerami biznesowymi, budując sukces branży interactive – mówi Sebastian Białousz, Prezes Zarządu LeadR Sp. z o.o.