LeadBullet zasilił szeregi IAB Polska

15.07.2013
Kobieta siedząca przy stole czyta dokument

LeadBullet zasilił szeregi IAB Polska

Spółka LeadBullet, lider na rynku silników behawioralnych oraz content marketingu online, z początkiem lipca 2013 roku przystąpiła do IAB.

To pierwsza firma w szeregach IAB, której domeną działalności jest marketing treści online.

Przystąpienie do IAB traktujemy jako ważny krok w umacnianiu pozycji naszej firmy jako branżowego eksperta w zakresie content marketingu online oraz reklamy behawioralnej. Działając aktywnie w Internecie, mamy świadomość dynamiki z jaką zachodzą zmiany w tym środowisku, dlatego uważam za niezbędne łączenie sił i wymianę wiedzy z innymi podmiotami o zbliżonym profilu.

LeadBullet istnieje na polskim rynku od 2010 roku. Misją spółki jest wspieranie firm w efektywnościowym dotarciu do potencjalnego klienta poprzez działania inbound marketingu. LeadBullet działa w oparciu o unikatowy model biznesowy. Współpracując z największymi krajowymi wydawcami, dokonuje analizy zachowań ich użytkowników, dzięki czemu dobiera przekaz treści redakcyjnych oraz reklamowy na podstawie ich rzeczywistych zainteresowań, docierając w ten sposób do odbiorców z komunikatami, których faktycznie oczekują.