Kryzys gospodarczy i kryzys czasu – prelekcja

27.05.2013
kartka z kalendarza

Kryzys gospodarczy i kryzys czasu – prelekcja

Jak w niepewnych czasach marketerzy powinni pobudzać ludzi?

Czego można się nauczyć od brytyjskiego bałwana z kampanii Johna Lewisa? Jakie zmiany w strategiach komunikacyjnych są konieczne, aby zainspirować konsumentów do wyrzucenia kryzysu ze swoich głów?
Marketerzy zmagają się obecnie z dwoma wielkimi wyzwaniami: jak poradzić sobie z kryzysem gospodarczym (ograniczoną konsumpcją) oraz kryzysem czasu (jak komunikować się, skoro czas i uwaga konsumentów są coraz cenniejsze, bo są dobrem ograniczonym). Kryzys mocno tkwi w głowach Polaków i studzi aspiracje – wskazuje chociażby na to badanie przeprowadzona przez Universum na polskich studentach. Badani pytani o cele zawodowe wskazują przede wszystkim stabilne i pewne zatrudnienie.
Sprawdź więcej >>> www.ForumIAB.pl/program-konferencji
O tym, jak sprostać nowym wyzwaniom będzie mówił Tomasz Szcześniak z Biura Reklamy Grupy Allegro i GG Network.
Tomasz Szczęśniak
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Obecnie kierownik projektów specjalnych w Biurze Reklamy Grupy Allegro i GG Network. Wykładowca Akademii Młodego Ekonomisty prowadzonej przez Fundację Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych oraz SGH. Prywatnie miłośnik twórczości Krzysztofa Kieślowskiego.