Kryształy Symetrii: TOP 10 sprzedających serwisów e-commerce

06.06.2012
e-commerce

Kryształy Symetrii: TOP 10 sprzedających serwisów e-commerce

Kryształy Symetrii: TOP 10 proinnowacyjnie sprzedających serwisów e-commerce w Polsc

20 czerwca 2012 roku ukaże się kolejny raport z cyklu Kryształy Symetrii. Tym razem autorzy skupili się na branży e-commerce i zbadali, w jakim stopniu polskie sklepy internetowe podążają za trendami. Efektem prac ekspertów z Polski i ze świata jest ranking 10 stron e-commerce, które charakteryzują się proinnowacyjnym podejściem do sprzedaży online. Kryształy Symetrii wspiera PBI oraz IAB Polska.

Trzecia edycja raportu to kompleksowe opracowanie na temat innowacyjności w branży e-commerce. Agencja Symetria (www.symetria.pl)
przy ścisłej współpracy z UX Alliance (www.uxalliance.pl) przebadała 100 najpopularniejszych# stron e-commerce w Polsce i wyłoniła 10 tych, które w najwyższym stopniu podążają za trendami oraz potrafią je efektywnie wykorzystać do swojej strategii sprzedaży. Kryteria oceny uzgodniono wspólnie z zagranicznymi ekspertami zaproszonymi do współpracy. W celu odniesienia badania do rodzimych warunków poproszono o pomoc postaci polskiego e-biznesu, które nadały wagi poszczególnym kryteriom. Opracowany w ten sposób mechanizm posłużył do oceny czołowych serwisów e-commerce w Polsce.

-Chcieliśmy sprawdzić jak trend związany z popularyzacją sprzedaży online sprzyja rozwijaniu nowych i innowacyjnych pomysłów w rodzimym e-commerce.

-Wyniki okazały się zaskakujące zarówno jeśli chodzi o czynniki innowacyjności wskazane przez ekspertów, jak również oceny, które uzyskały polskie strony.

Raport będzie zawierał artykuły na temat innowacji w omawianej branży, przykłady zagranicznych dobrych praktyk oraz komentarze ekspertów zaproszonych do współpracy. Swojego wsparcia udzielili m.in. Łukasz Wejchert, Robert Schumacher (USA), Andrzej Garapich, Tim Bosenick (Niemcy) czy Tomasz Józefacki.

Symetria specjalizuje się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w internecie. Od 1998 roku eksperci agencji doradzają i wdrażają rozwiązania w największych polskich firmach.

Z usług Symetrii korzystali m.in. Volkswagen, BZ WBK, T-Mobile, Orange, Payback, Nestle, Hochland, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.