Konkurs na najbardziej kreatywne kampanie reklamowe w internecie trwa – IAB Creative Showcase Edycja zima 2012/2013

15.02.2013
Komputer, laptop, telefon komórkowy, gazeta

onkurs na najbardziej kreatywne kampanie reklamowe

Trwa Edycja Zima 2012/2013 IAB Creative Showcase

– konkurs na najciekawsze kampanie reklamowe online. Jak co kwartał Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nagrodzi twórców najbardziej zaskakujących rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej. Grand Prix dla najlepszej kampanii w 2012 roku.




Czym jest IAB Creative Showcase?

W konkursie IAB Creative Showcase IAB Polska co kwartał nagradza twórców najlepszych kreacji reklamowych w internecie. Konkurs ma na celu promowanie kreatywności i innowacyjności polskich agencji oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem kreacji internetowych. Wszystkie zgłoszone prace publikowane się na stronie konkursu http://www.iabcreativeshowcase.pl. Na koniec roku Jury przyznaje nagrodę specjalną Grand Prix dla najlepszej kampanii w całym danym roku.



Grand Prix

Grand Prix do nagroda przyznawana przez Jury konkursu dla najlepszej kampanii w danym roku wybranej spośród laureatów i wyróżnionych w każdym kwartale. Nagroda ta przyznawana jest wraz z końcem edycji zima.



Zgłoszenia

Swoją kreację mogą zgłosić: agencje, domy mediowy, działy kreacji, działy marketingu. Prześlij swoją pracę do 11 marca i zgarnij tytuł laureata Edycji Zima IAB Creative Showcase. Można zgłosić dowolną ilość kreacji.



Terminy

Zgłoszenia prac można dokonać do 11 marca 2013 roku. W dniach 12-18 marca obradować będzie Jury, natomiast 19. marca zostaną ogłoszeni zwycięzcy edycji zima 2012/2013.



Jury

W wyniku głosowania online jurorzy wybiorą trzy najlepsze kreacje: 1 laureat i 2 wyróżnienia. W skład komisji oceniającej prace wchodzą eksperci z dziedziny marketingu interaktywnego oraz gość specjalny.



Wejdź na stronę www.iabcreativeshowcase.pl i pokaż co masz!