Konferencja FORUM IAB 2014 – Zgłoś swoją prelekcję bezpłatnie

19.02.2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska po raz ósmy organizuje najbardziej inspirującą konferencję marketingową – Forum IAB 2014. W związku z tym zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w tym wydarzeniu w roli prelegentów.

Tegoroczna konferencja odbędzie się w terminie 4-5 czerwca w Multikinie w Złotych Tarasach. W pierwszym – międzynarodowym dniu konferencji gościć będziemy mówców z całego świata.

Rada Programowa, odpowiedzialna za program tegorocznej określiła temat przewodni konferencji (wciąż trwają prace nad hasłem) – tegoroczna konferencja poświęcona będzie skutecznej sprzedaży w digitalu – od strategii, poprzez dobór narzędzi, po takie tematy jak: big data, performance marketing, content marketing etc
Drugi dzień konferencji- 5 czerwca będzie podzielony na bloki tematyczne (podział wstępny –ostateczna decyzja o blokach tematycznych zostanie podjęta przez Radę Programową po wyborze prezentacji):

  • Badania w służbie sprzedaży
  • Automatyzacja sprzedaży
  • Skuteczne strategie i modele sprzedaży
  • Serwisy transakcyjne
  • Społeczności jako narzędzie sprzedaży
  • Performance marketing
  • Content marketing w sprzedaży
  • Innowacyjne kanały sprzedaży

Zachęcamy do przesyłania propozycji wstąpień drogą mailową na adres: agasiorek@iab.com.pl – nieprzekraczalny termin to 25 luty 2014.



Czekamy również na propozycje wystąpień międzynarodowych – w pierwszym dniu konferencji.


Zgłoszenie powinno zawierać:

  • temat wystąpienia,
  • dokładny opis wystąpienia ( z informacją w jakim bloku tematycznym)
  • imię i nazwisko oraz krótkie bio prelegenta

Najciekawsze tematy zostaną uwzględnione w przygotowywanym programie konferencji – decyzja zostanie podjęta przez Radę Programową do końca marca br.


Uwaga! Warunkiem koniecznym zgłoszenia prezentacji są tematy, które nie zostaną zaprezentowane na żadnej innej konferencji przed Forum IAB – zależy nam na pozyskaniu nowych, innowacyjnych tematów dla uczestników naszej konferencji .