Kobieta w sieci – warsztaty IAB Polska

20.10.2013
Uśmiechnięta kobieta

Kobieta w sieci – warsztaty IAB Polska

Temat warsztatów: Kobieta w sieci
Data: 6 grudnia 2013

Prowadzący:

  • Aleksandra Węgrowicz – Łastowiecka, Zenith Digital Manager, ZenithOptimedia
  • Izabela Bielecka – Gnaś, Redaktor Naczelna Polki.pl, Edipresse
  • Przemysław Dzienuć, Social Media Specialist, Performics/ZenithOptimedia
  • Agnieszka Zatorska, Manager SEM, Performics/ZenithOptimedia
  • Grupa docelowa: branża FMCG, Modowa, AGD, Farmacja oraz Higiena i Pielęgnacja
    Zapisy: Natalia Panchenko, npanchenkoiab.com.pl
    Cena: 399 zł brutto

    Agenda warsztatów:

    Część teoretyczna:

    1. Ile jest kobiet w sieci i jak je zidentyfikować?

    2. Charakterystyka mediowa czterech głównych grup kobiecych:

    a. Studentka/Trendseterka,

    b. Zaangażowana mama

    c. Kobieta sukcesu

    d. Kobieta dojrzała

    3. Sposoby dotarcia do wyżej wymienionych grup kobiecych:

    a. Targetowanie demograficzne

    b. Targetowanie behawioralne

    c. Audience on Demand, czyli precyzyjny zakup w czasie rzeczywistym

    d. Targetowanie kontekstowe/tematyczne

    e. Znaczenie sfery społecznościowej w dotarciu do kobiet – blogi, mikroblogi, fora oraz Facebook

    f. O co pytają kobiecy w wyszukiwarkach, czyli rola SEMu w kampaniach skierowanych do kobiet

    4. Podsumowanie w formie czterech różnych case studies dla czterech różnych grup kobiecych.

    Cześć praktyczna – ćwiczenia:

  • Media plan odpowiedzią na postawiony brief – warsztaty.
  • Uczestnicy są podzieleni na cztery grupy.
  • Na podstawie zdobytej wiedzy z części teoretyczną, mają za zadanie przygotować cztery media plany dla czterech różnych grup docelowych: Młoda studentka/Trendseterka), Zaangażowana mama, Kobieta sukcesu i Kobieta dojrzała.

    Czy uczestnicy muszą mieć ze sobą własne laptopy? Tak

    Aleksandra Węgrowicz – Łastowiecka
    Zenith Digital Manager, ZenithOptimedia
    Z mediami związana od 7 lat, w tym 6 lat doświadczenia po stronie domów mediowych w obszarze mediów interaktywnych. Aktualnie na stanowisku Zenith Digital Managera w ZenithOptimedia Group, gdzie odpowiada za strategiczne doradztwo w ramach działań interactive wszystkich Klientów Zenith. Pracowała z takimi markami jak Garnier, L’Oreal Paris, Vichy, Lancome, Maybelline New York, Aviva, GetinBank, IKEA, Warner Bros.
    Przeprowadziła wiele szkoleń z zakresu mediów cyfrowych, od 2011 roku wykładowca autorskiego przedmiotu Interactive Media Planning w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie.

    Izabela Bielecka – Gnaś
    Redaktor Naczelna Polki.pl, Edipresse
    Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na specjalizacji Dziennikarstwo Onlinie, na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją wiedzę o mediach poszerzała na specjalizacji Reklama, w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie. Od 6 lat związana z Edipresse Polska. Na stanowisku redaktor naczelnej online odpowiada za kreowanie linii programowej i strategii rozwoju wybranych serwisów internetowych należących do portfolio Edipresse Polska ( w portfolio wydawnictwa znajdują się wiodące serwisy dla kobiet m.in. Polki.pl, Wizaz.pl, We dwoje.pl, Gotujmy.pl, Babyonline.pl, Pomocni.pl i Fleszstyle.pl). Odpowiedzialna za ubiegłoroczny relaunch serwisu Polki. pl doceniony nagrodą WEBSTAR Internautów na Webstarfestival 2012 w Kategorii Lifestyle, a także za pozyskiwanie i rozwój contentu oraz merytoryczną stronę promocji serwisów. Przeprowadzała szkolenia z metod pozycjonowania i SEO copywritingu.

    Przemysław Dzienuć
    Social Media Specialist, Performics/ZenithOptimedia
    Z mediami społecznościowymi związany od ponad 6 lat, pierwsze kroki w społecznościach stawiał w serwisie Grono.net. Aktualnie na stanowisku Social Media Specialist w Performics/ZenithOptimedia, gdzie odpowiada za strategię oraz działania w social media dla wszystkich Klientów ZenithOptimedia. Pracował z takimi markami jak adidas, Maspex, DHL, Nestle, Warner Bros, PZ CUSSONS, Electrolux, Wedel, L’Oreal Polska, Ferrero. Prywatnie maniak mediów społecznościowych, jest online 18 godzin na dobę.

    Agnieszka Zatorska
    Manager SEM Performics/ZenithOptimedia

    Z branżą SEM związana od 8 lat, w tym od 6 lat odpowiada za budowanie zespołów SEM. Aktualnie od 4 lat pracuje na stanowisku Manager SEM w Performics/ZenithOptimedia, gdzie nadzoruje pracę zespołu SEM i odpowiada m,in za strategie SEM i Facebook dla wszystkich Klientów ZenithOptimedia.
    Pracowała z takimi markami jak Trader, Toyota, Hyundai, Play, Netia, LOT, Warner Bros, PZ CUSSONS, Electrolux, Whirlpool, Wedel, L’Oreal Polska, Oriflame, BGŻ, PZU, Aviva.
    Prywatnie rozwija się w kilku obszarach psychologii. Pasjonatka książek, poznawania nowych miejsc i kultur, motoryzacji oraz wszystkiego co niesie ze sobą adrenalinę.